|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
sjufemtiotreBTG: Precis som en vanlig M3:a med SMG (Jo jag vet att CSL:en har annan programvara) :) StigM3: Helt klart en grymt snygg och cool bil!!! MVH Patrik |
|
|
Tack för att du briljerar för mig,(enlig svenska ord=med sin skicklighet utmärka sig ) de är ett intressant fenomen. Känner till det själv:) mvh Göte Sjögren |
|
|
I övrigt tolkade jag Stigs inlägg om knappen vad är det o s v som ett klockrent fall av ironi, därav svarade jag inte på det:) Svårt med forum, man tolkar ofta fel, särskilt ironi:) Göte Sjögren |
|
|
Nu lyfter jag denna tråd då jag ser att den svänger in på en av mina frågeställningar.... Ang. M-trackmode.... Vad gör den för nytta? Vad händer rent tekniskt med bilen? Har upptäckt att det inte går att köra med M-track och snabbaste växlingarna. Då känns ju nästan hela grejen onödig inte sant?? Motivera gärna någon anledning till att köra med M-track och näst snabbaste växlingarna kontra utan DSC med snabbaste läget....Det senare kommer gälla för mig på bana i alla fall... Har precis (i onsdags) köpt en M3-05 med Comp. package och upptäckte denna missräkning (?) när jag var ute o "testade" lite. M.V.H Dennis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.