|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej. Nu har jag köpt min drömbil. Solgte min M3 E46 2003 och köpte en CSL. Så underbart det känns. Den går så bra så man tror inte det är sant. Köpte denna i går: Länk Jag var väldig nöjd med min M3 E46 2003. Men detta är helt otroligt. | |
|
Fan va skoj!! Önskar jag sj kunde uppfylla den drömen om att äga en sådan.. Stort grattis! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Grattis till en av mina absoluta drömbilar! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Grymt, grattis! Nu har du en likadan som Sveriges kung :) | |
|
Ja... jag vet att kungen också har en sån... fast han krokkade jo lite... :-) Det har jag inte tänkt mig att göra.. Men det ska bli kul att komma på nästa BMW träff... |
|
|
Stort Grattis.... Drömbilen för de flesta Bmw entusiasterna tror jag. Är det stor skillnad mot din "gamla" M3:a då? Bilen:Länk /Henrik |
|
|
Jo.. skillnaden är stor, fast inte pga. 360 hk... men mer pga. av väghållningen, och vikten på bilen... det känns som att den är "mycke" snabbare. Stolarna och allt är så underbara. Den är verkligen fantastisk att köra. Man känner att den "gamla" E46 är mer lyx, och denna är mer RACE! Jag har kört många bilar, och måste säga att Ferrari 360 inte är lika häftig att köra om du frågar mig. (Har kört den på bana) |
|
|
Kan bara säga grattis. Den bilen måste som sagt vara alla bmw entusiasters drömbil. Får vi se lite fler bilder då? Mvh Fredde |
|
| Ja.. bilder kommer snart... måste tvätta den i kväll... så senare på veckan kommer där bilder... :-) Den är sååå snyggg.... | |
Hawar |
Grattis till en mycket fin bil !!! jag är inte avundsjuk :))) |
|
Stort grattis! Känslan av att sätta sig i sin egen drömbil och köra iväg är underbar. Kör försiktigt och akta dig för rondeller i Östergötland! Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
| bara att gratulera .. m3 csl är absolut en av mina drömbilar och jag måste bara he ne sån en gång i livetr | |
| Grattis till en grymt potent kärra!! :D | |
|
Gratulerar. Dom är ju så snygga. Krille_Krille: PRIORETERINGAR kallas de för dom flesta. ///Micke M5:an Länk |
|
|
Vad kul att höra att det finns flera med csl bilar som tänker använda dom på bana,för det är bara där som denna underbara bil kommer till sin rätt. Du hade väl cup r däck på din bil. När du väl börjar prova ut var gränserna går så betänk att det snurrar rejält om du uínte ser till att få upp tempen i däcken innan du börjar att attackera. Hälsningar från en csl kompis |
|
|
Gratulerar till en RIKTIGT grym bil!!!! Hoppas du kommer att använda den till det som den e byggd för =Nürburgring!!!!!! |
|
|
Hej.. Nej det är inte cup r??? Känner du till bilen då om det är cup r? Jag har set om det är cup r däck??? ... måste hem och kolla. Men jo.. jag ska nästa sommar på Nürburgring! |
|
|
Det är en riktigt fin bil. Jag har själv haft äran att köra en csl en hel del under sommaren, både på gata och bana. Det enda som är synd med den är att de inte gick längre när de ändå var i gång. Jag tycker att det är alldeles för mycket kompromisser med den. Keep up the good work! |
|
|
Nån av er som äger en CSL får ta en skriva lite om den och ta några snygga bilder och sen lägga in den under ovanliga BMW här på AP. Där platsar den helt klart! Även kul att se att det är några här som har införskaffat en egen CSL! Glad för er (med viss mån av avundsjuka! ;P) |
|
|
Kul, grattis. Ett tips en CSL kommer endast till sin fulla rätt helt utan esp, samt helt utan esp trackmode, först då växlar den stenhårt om du väljer det, aldrig annars. Det är rent tråkigt vid växlingar steget under i hårdhet. sjufemtiotreBTG |
|
|
Hej... låter bra. Jag har en knap på ratten? Vad gör den? Sen har jag "DSC" knappen.. det måste vara den du menar jag ska slå ifrån? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.