|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder.. någon som har hunnit titta på denna? Funderar på att fara och kika på den i veckan om den fortfarande är kvar. Länk Tack på förhand! //v | |
|
Ringde just killen som har bilen.. Allt verkar vara OK.. Den är i bra skick.. Sprillans nya vinterdäck.. Full servad.. Ska besiktas i veckan. Inga bucklor på bilen.. vad tror ni? vad kan denna bil vara värd? Skulle egtnligen ha velat ha en 00'a med under 12.000 mil på mätaren.. Tack på förhand //v |
|
| Den ser väl bra ut, bara att handla om allt stämmer. 12900mil var det alltså 13000mil. Ingen taklucka dock men PDC bak ser jag, ser inte om det är Xenon på den. Enligt bilpriser.se så skall den kosta mellan: Privatpris 94 000-103 000 kr. Borde vara värd en 105 - 110 ändå i slutpris beroende på skick? "Lågmilade" svensksålda och välskötta M-paketbilar är eftersökta... Han kan nog klämma ut en del för den. | |
|
Att sälja bil på sommaren är trögt, folk har annat för sig men som Powermac säger så är M-paket bilar eftersökta gissar på ett slutpris 115tkr. mvh |
|
| som fingervisning kan jag berätta att jag hjälpe till att sälja farsans kollegas 523im -00 som hade rullat 11.900mil. jag sålde den åt honom för 138.000kr nu i maj... ganska bra betalt tycker jag själv men bilen var extremt fin och köparen ville ha en bil i just toppskick... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.