|
|
|
|---|---|
|
Undrar bara om det är bra tysta däck!? Tänkte ev. byta till dessa! Vad ligger dom i pris ungefär? Tacksam för svar! MVH /Mr.C | |
Colin |
Jag har inte så mycket att jämföra med men jag är nöjd med dem. De slits snabbare än Toyo Proxes & Pirelli P600 men jag är nöjd med greppet förutom när det är blött pga att det ej är ett V-mönster. Relativt dyrt tror jag (köpte mina i Tyskland). Allt under 3.5 liter är Briggs & Stratton.. |
|
Låter OK, tack! Nån mer som har erfarenhet?? Tänkte byta imorgon, om ingen har något riktigt negativt =) |
|
|
Jag kör oxå på P-zero 245x35x19" och är nöjd. Tysta men slits kanske lite snabbt, men inte extremt. Negativt, kanske priset då, mina kostade skjortan. Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
| So good so far.... =) | |
|
Eller kanske, So far so good Låter lite bättre... |
|
| Placerade sig bland de tre bästa i fjolårets stora tyska däcktest i auto motor & sport. | |
|
Har PZERO Rosso Diretionale 235/50R18 fram samt PZERO Assimetrico 255/45R18 bak sedan Augusti. Viss spårkänslighet och de är inte supertysta (men vad annat är att vänta vid dessa dimensioner?) men på det hela taget tycker jag att de är bra. Trots det kommer jag nog att välja Michelin Pilot Sport eller möjligen Toyo Proxes nästa gång, om inte annat så för omväxlingens skull. De gick på ung. 10½ lakan. Pzero Rosso tycks dessutom vara ett av standarddäcken på E65 och min däckhandlare kör en fräsch Jaguar XJ-R med mycket snarlik däckbestyckning som min så alldeles fel är de nog inte. Mvh Björn |
|
|
Hej, är tacksam för alla svar! Nu har jag lite mer "kött" på benen. MVH /Mr.C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.