|
|
|
|---|---|
| är iten den här bilen lite väl dyr eller har jag fel?? Länk | |
Gemini__ |
Jo, men det ser ut att vara i ett ruskigt fint skick iaf. Kul att se. Mvh: Thomas |
|
Svårt att säga om det är FÖR dyrt då det handlar om en fullkomligt unik bil, men visst är priset högt för en E32. Å andra sidan finns det E32:or som byter ägare för drygt halva priset mot denna som inte är i närheten av att vara i samma kaliber. Hade inredningen varit en mer diskret färg hade jag personligen varit intresserad. Kanske inte för 93 000, men jag misstänker att priset är något prutbart. |
|
|
Ååhh gud vilken bil, sådana finns det inte gott om. - Riktigt Många bilder Länk |
|
|
Haha, vilket objekt. Mkt pengar för E32 men sådana exemplar växer ju inte på träd. Synd den inte var alpinvit bara, passar bättre till skinnet :-) /Olof |
|
| rött skinn i en bmw är skitsnyggt om man är blind. | |
|
Underbar bil, men tvekar på att han kommer hitta nån köpare som är berädd att betala vad han vill ha här i Sverige. Jag brukar läsa en hel del båda tyska och brittiska classic car tidningar, ibland kan man hitta säljes-annonser på extremt lågmilade E32 i superskick, och oftast begärs de saftiga pengar i stil med priset på detta objekt, men skillnaden är väl att de kan finnas köpare där. BMW CS #5139 |
|
|
Fin bil. Nuvarande ägare har av bilderna att dömma inte det putsskick som krävs för ett tränat krävande öga. Första intrycket är det som avgör mycket. Får killen mer än 70-75 för denna i Sverige tror jag det är bra betalt. Såg en fin 93a, vinröd, på blocket för 49kkr i Halmstad vill jag minnas. Den kände prisvärd. Stora begagnade lyxbilar kostar 10-20 kkr per år att driva i reparationer och underhåll, därför förfaller de snabbt med fel ägare... Man kan bara konstatera att 7serie är 7serie och det är dom man åker komfortablast i! Asken Som har fallit för 12or.. |
|
|
Som Asken har även jag fallit för tolvor. Ska, om min beslutsamhetsångest lägger av, köpa en vinkeltolva till nu till veckan. Tycker det var dålig puts på den där bilen, skinnet rätt hemskt, men miltalet däremot toppen. Den 88á jag har var till salu för 75´k, men den gick till mig för en spottstyver till slut. Tror inte han får ens i närheten av vad han vill ha för den nu tyvärr. |
|
|
GODE GUD VILKEN VAGN!!!! DET VAR DET LÄCKRASTE O MEST SEXIGA JAG SETT!!!!!!! Ojsan...vad jag tar i, MEN JAG MENAR DET JU....Buhu...vad skall jag göra nu då??? /Rote Leder-Werk BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Underbar vagn! Vill ha! Med Joan Collins i passagerarsätet, oljeaktier i handskfacket och en småsliskig syntballad på stereon - närmare 80's heaven on earth kommer man inte ;) |
|
|
jocke: Mycket möjligt, enligt mönstringen hade jag tyvärr fyll syn på bägge ögonen :-) Tema till denna bil Johnny Hates Jazz - Turn the Tide /Olof |
|
| tycker att inredningen påminner lite om rolls royce från 70-talet med den färgkombinationen | |
|
Ytterligare en lågmilad E32 Länk Ser riktigt fräsch ut, den hade varit fin som sommarbil/hobbybil/putsobjekt. |
|
| Den där 735:an... Hade det varit svart, beige eller brun inredning hade jag åkt ikväll. Nu är den "bara" underbar. :) Fälgarna måste förstås bort, men det är ju knappt värt att nämna. :) | |
| Fälgarna var inte mycket att hänga i granen nej. Lagom stora BBS krysseker hade suttit fint. Men i övrigt ser den mycket bra ut, dessutom ganska välutrustad. Hade jag haft massa pengar över och stort garage hade jag hämtat den i helgen. | |
| Oj, 735:an var ju som balsam för själen! Wow! | |
| Fy fan, jag går igång på E32:or. Jag vill ha ALLA!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.