|
|
|
|---|---|
|
Har en 318is.. köpte den av en gammal gude som inte va mycke för styling.. och det jobbiga med det är att det är träimitation runt om växelspaken. resten som var typ klistermärken gick ju att ta bort men går det att byta fronten runt växelspaken.. i så fal vart kan man införskaffa det?? Tack för mig | |
| Kolla på bildelsbasen eller besök din närmaste bildemontering. Finns ganska gott om krockade E36:or att plocka delar av. | |
|
ok.. men är det bara att rycka loss skiten och typ limma dit den nya? |
|
| Är osäker på hur du menar med träimitationen eftersom jag inte har det själv på min bil (har du nån bild du kan visa? eller kanske nån som vet precis hur det ser ut kan svara på din fråga)... Men jag har haft ner typ halva främre inredningen på min bil ett par gånger nu i samband med installation av stora färddatorn... | |
|
ok.. med träimitation menar ja ett stycke plast med trä mönster.. Länk om du går till denna sidan och kollar på översta bilden.. menar plastdekoren som sitter runt växelspake.. där fönsterknapparna sitter.. det här kanske du inte blev mycke klokare på men ändå.. ja får bli powermedlemm och ta ett kort på bilen tack ändå |
|
| Den går att ha loss utan jättestora bekymmer... | |
|
pothead: Antar att du menar nr 6 på följande länk: Länk //Stenback |
|
|
Det stämmer.. så det är bara att rycka loss alltså.. ingen som vet var det finns att köpa? helst på en sida med bilder å så.. |
|
|
pothead: kommer inte ihåg exakt hur den satt fast just nu, men jag har för mig att det fanns beskrivning i heynes-boken var fästena satt... (har in teboken tillgänglig just nu) Panelen som sådan kan du köpa på BMW... Eller som nämnt tidigare, uppsöka din lokala bildemontering... Det finns gott om krockade BMW's på bildemonteringarn, och den panelen är nog inte direkt den mest eftertraktade, så jag tror att de flesta bilarna de har stående har den kvar... |
|
|
Ok.. tack för hjälpen.. det uppskattas.. som en första gång bmwägare känns det ju inte helt rätt att bara börja stycka skönheten =) Ha det bra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.