|
|
|
|---|---|
|
Var idag på en liten tripp. Efter några mil började det dunka ordentligt från bakvagnen. Konstaterade fort att det var fjäderbenslagringen som gett upp. Nu när jag kommit hem så ser jag att gummit i den tryckts igenom hållaren!!! Som det ser ut nu så ligger det en bricka på ovansidan och ingen under. Hur ska det vara med brickan? Eller ska det vara en bricka under med? Får se om jag får tillbaka gummit eller om det blir till o köpa en ny... Varför välja något annat när man kan åka BMW!! | |
|
köp nya lagringar till bägge sidor och byt!! annars får du samma problem igen efter några mil.... |
|
|
Har beställt nytt. Men det är så att de som satt där max gått 1000mil. Frågan är ju hur det ska vara med brickor. Om den ska ligga under eller över eller om det ska vara en på vardera sidan? Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
jaja, men i så fall är det bara att ta med dig kvittot och fara dit och visa upp det där du köpte det! finns ju nåt som heter reklamation...... jag minns tyvärr inte hur jag gjorde på min då jag bytte dämpare bak på den |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.