|
|
|
|---|---|
|
Vad blev eg. verklighet av allt hokus pokus. Vad blir specifikationerna och hur har man nått till den låga bränsleförbrukningen? Hamnar den i både cupén och sedan/touring? Om jag minns rätt startar den i cupén. Någon insatt som vet? Jag misstänker att vi är några som väntar. Och ja, jag har sökt. | |
|
Här finns en till som väntar på den. Min försäljare sa att den förväntas komma efter nyår mer än så kunde han inte lova. Det är tänkt att den ska finnas till samtliga karosser E90, E91 och E92. Keep Your Distance! |
|
|
Det är synd att den ligger så lång bort i tiden. Jag har äntligen lyckats komma överens med BMW om detaljerna runt återköpet av min 325 E90 och när nya bilen skulle beställas kändes det fel att ta en 330 som snart ska utgå så det fick tyvärr bli en 335 istället ;-) /Fredrik Swärd |
|
|
Fredrik, Jag lider verkligen med dig som tvingades välja en 335i, det måste kännas traumatiskt :D Nya motorn torde vara utrustad med samma högprecisions-piezo-direktinsprutning som 335i, därav lägre förbrukning. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.