|
|
|
|---|---|
|
Jag o min sambo är ute efter en 520i E34 med 24v motorn. Verkar inte finnas ett enda vettigt ex i närheten av Stockholm! Var upp till Gävle idag och kollade på en "rostfri"...det enda som var rostfritt på den var väl taket.... Är det pga att det är sommar eller är det alltid så här? Min bil Länk | |
|
Leta Sv såld 518 E34 95 istället är mitt tips. Inte mycket i skillnad i drag medans förbrukningen skiljer sig 2 dl per mil lätt. Det är ju framför allt så tråkigt att tanka:) När jag köpte en för några år sedan noterade ja att det fanns några stycken medans 520 var sällsynt. 525an var desto vanligare. Lycka till! Asken |
|
|
OK, det låter ju intressant! Läste lite om motorn nu och förstår varför jag ska ha en 95a! Har börjat leta nu! Tack för tipset! Min bil Länk |
|
| vad är du villig att betala för en fin 520 i- 95 med alpina fälgar ! | |
|
Åk till tyskland, där finns chansen att hitta en fräsch och rostfri E34 för kaffepengar, 90% av alla äldre BMW som finns i sverige är bara rent skrot, inte värt att kallas bil. BMW CS #5139 |
|
|
525 är oxå ett alternativ. Drar lika mycket som 520 o även nån dl mindre! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Olof O här på forumet har en trevlig. Fråga han om han vill sälja är en ide? Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.