|
|
|
|---|---|
///M ax |
Är det någon som är intresserad av att slå följe till bilsports mässa i Jönköping på fredag? Jag hade tänkt åka från Karlskrona angöring (statoil) vid 9-tiden på morgonen... Jag hade tänkt att jag skulle köra via Växjö. Så folk kan juh haka på där åxå! Om det är någon som är intresserad kan ni väl höra av er här eller messa mig på min ICQ! Mitt icq-nummer är: 53220967.... |
|
Ngn från Göteborg som ska dit på fredag?? SKa själv dit med min 528i E28...skulle va kul att åka lite karavankörning dit upp =) ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
|
Tja Max. Jag är på. Statoil klockan 09:00. Mvh. Micke Olsson |
|
| Jodå, jag hänger nog på från angöringen. Ska vi åka därifrån kl 9 exakt så har man nåt att gå efter? | |
|
Ingen från Kristianstadshållet som ska upp ? Keep On Beeeming! =) |
|
| Tompas:jag åker i från Göteborg på fredagen.Hoppas att fler ansluter också. | |
| Åker ifrån Trollhättan på Fredag, någon mer? | |
///M ax |
Jag hoppas på att vi ska kunna åka i närheten av 9... Men var där gärna en halvtimme innan!!! |
|
Max... Menar du att vi ska stå och vänta i en halvtimme? Det är väl bättre att bestämma att klockan 9 kör vi från angöringen. Mvh. Micke Olsson |
|
| Svarar du på det nu? Dom lär ju inte ha väntat i 4 timmar... :-) | |
|
Stente... Kolla rubriken till detta inlägget. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Åker ifrån Kalmar och möter upp Micke o co i växjö kl 10:15 vid Preem... |
|
|
Härligt busen. Då syns vi! Mvh. Micke Olsson |
|
| Hmmm... Tror jag går dit. Eller om jag ska ta bilen dom 500m..... Svårt val... :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.