|
|
|
|---|---|
HZRobban |
Vem importerar/säljer AC-Schnitzer kjolar till BMW 740? Lite speciellet e ju att jag har L varianten, dvs lite längre... Tänkte kosta på tanten nya kjolar ;) |
|
Kan tipsa om ett billigare alternativ om du är lite händig, köp kjolarna hos stylexperten.se , kostar strax under 3000 kr för bägge. Då du har L-varianten måste du förlänga dom, låter bökigare än det är om man kan plasta. Kapa av dom på mitten o plasta ett mellanstycke! Har själv köpt ett helt bodykit till en av mina E38:or därifrån o kan säga att passform o finnish är mycket bra. //Jocke |
|
|
Schnitzers framspoiler får bilen att se så oerhört tung ut, finns det inget vettigt, smakfullt alternativ? :) Hartge och Dinan gjorde ju aldrig spoilerpaket till E38, men någon annan måste ha gjort det förutom Alpina som jag antar är uteslutet? MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Fann just att de i övrigt värdelösa Racing Dynamics har ett vettigt spoilerpaket som ser bra ut på bilen :) Länk MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Racing dynamics är ganska identiskt med både hamann och det som finns hos stylexperten.se . En annan fördel är att kitet är betydligt billigare än att beställa ett kit från usa, el tyskland. förresten,hur kan en front göra att en bil ser tung ut ?!? |
|
|
Jocke, Jämför själv. Schnitzer Länk Alpina Länk MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| fortfarande, ??? | |
|
Länk Står att det finns en återförsäljare i sverige där om jag inte fattat det helt fel. Dom sysslar iofs med fälgar, fast dom kanske vet någon som tar hem kjolar. Norrköping, Sweden OCL Brorssons AB |
|
| ojoj kolla denna.. Länk ingen som ska slå till? :) | |
|
Johan_S "För dig som vill ge din E38 den där klassiska epatraktorlooken?" Wilhelm Svenselius |
|
HZRobban |
Johan_S, så risig såg den väl inte ut???? =) Skulle passa bra med mina 4" utblås hehehe :) |
|
W2k: Haha typ :) Men det lär ju inte dröja länge innan vi ser Epa-byggen av E38 .. Så snart har dom kunder :) HZR: Hehe jag anar att du skämtar? =) |
|
|
Hmmm... undrar just vem som är spekulant på sånt plasttrams till E38..? Kanske blinda? BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.