|
|
|
|---|---|
| Finns det någon som vet var man kan köpa en polisbackspegel till högra A-stolpen? | |
|
Kolla med generalagenten BMW, det finns ju körskoletillbehör som borde kunna passa. Skall du bygga poliswannabee får du även fälla in dubbla backlampor i stötfångaren bak, sätta en fast antenn i varje bakskärm och på börsen fanns det visst en poilstuta. Innanför grillen monterar du dubbla xenonljus med blixtfunktion. Detta blir wannabee:) Asken |
|
| Haha... Nej jag hade inte tänkt göra om min bil till polisbil men ska ut och resa lite så det vore schysst att kunna kolla lite bakåt då man sitter bredvid. Jag får nog ta och ringa BMW imorgon, helt omöjligt kan det inte vara. Någon som vet någon bilskola som kör E46? | |
| I umeå finns det | |
|
heltsonika: är inte helt säker, men jag tror mig ha sett att simons trafikskola i kungälv utanför göteborg kör med e46, har ett svagt minne av det från att jag har sett dem någon gång på väg till jobbet... |
|
|
Dalens Trafikskola i Enskede kör E46... Min bil Länk |
|
|
Skit i spegeln och slappna av istället, ett råd från en som har åkt mycket lång. ;) Sterio vulgaris |
|
| använd "sminkspegeln" i solskyddet, om du nu har någon... | |
|
Det finns annars extra backspeglar med sugpropp på baksidan att köpa på vanliga biltillbehörs affärer. Bra att ha om man övningskör t.ex. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
e34briliant: Tack för tipset! Mugge: Det har jag sett och får nog bli en nödlösning ifall jag inte hittar något annat. Lite synd att den tar upp siktfältet i rutan då det redan kommer att sitta en Navigator där. PowerMac: Koppla av på semstern? Hur menar du nu? ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| Låna en körskolebil så får du dubbelkomado också så kan ni köra båda två på en gång... | |
| heltsonika: sätt dig in en bakåtvänd stol, då kommer du garanterad att se bilarna bak. hehehhe | |
| fäller man ner sminkspegeln så ser man döda vinkeln, iaf i min racer | |
|
Låna en körskolebil !!!! Jag har garvat i en halvtimme nu , riktigt roligt svar Mer sånt ! |
|
|
Det blev en Jula-spegel... Tyvärr var kvaliteten inte något vidare då glaset släppte ett par gånger samt att den var rätt lurig att justera men den var faktiskt uppskattad! =) Jag kollade lite på originalet och den verkar sitta fastborrad i dörrenkarmen. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.