|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som kan hjälpa till med att leta upp en Z3 i tyskland,samt sköta e-mail eller tele kontakt med bilhandlaren? (kan själv ej tyska) Vill själv åka ner och hämta bilen. mejla mej på bvx962z@tninet.se Tackar på förhand! //Lasse | |
|
Försök på engelska istället. Vill du köpa bilen på en auktoriserad bilfirma skulle det förvåna mig mycket om ingen kunde engelska. Hos "Småskruttar" är dock inte lika självklart är min uppfattning. Ibland häpnar jag över att tyskar i 30-35års åldern knappt kan ett ord engelska. Sov de i skolan tro eller är alla ordblina? |
|
|
Engelska undervisning var tillval till för 15-20 år sedan. Och då i gymnasiet, alltså lite äldre och svårare att lära sig. Därav deras dåliga engelska kunskaper. Dom har inte haft det som obligatoriskt ämne -=Ingen BMW,ingen körglädje!=- |
|
|
Ska själv hämta min Z3 på måndag i Tyskland och jag kan inte ett dugg tyska typ. Men de flesta firmor har faktiskt nån som kan engelska. Första kontakten ta alltid den via telefon för de jag har mailat har aldrig svarat på mail. Sen kan du få bmw.de på engelska och mobile.de på svenska kanske underlättar lite när du söker osv. Det är bra att ha tillgång till en fax om du vill se kopior på servicebok, brief m.m innan köp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.