|
|
|
|---|---|
| nån som vart och kollat på den ....hittat några speciella fel... | |
BIMMER |
jag har vart och kollat på M3 på märsta bilcenter snacka om rishög med felmont blinkers bättrings sprayad på trösklar nersuttna skinnstolar ojoj om ni skulle få för att köpa den är tips M-test |
|
Hej. Ringde till dem för ca 6 månader sen. Fick som svar att om jag ville ha en M3:a i bra skick så skulle jag köpa deras M3:a -95. Dvs -93:an som du pratar om har lite skavanker. Såg just att de sänkt priset till 125.000:-, vilket är ett bra pris. Men vet även att firman (MK-bilar) blivit "prickat" av allmänna reklamatoinsnämnden förra året. Tror inte att de följde ARN beslut... så, får du problem med bilen, så kanske de inte är så värst hjälpsamma... :/ /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
okej, bumper tack men du var aldrig där och kika på den om jag förstår dig rätt..kan berätta att dom tagit bort alla klistermärken på bilen i allafall...man blir lite misstänksam för jag har sett denna bil till salu rätt länge nu. mvh/Robban |
|
|
Tjena. Eftersom jag fick så kontigt svar av dem då jag ringde dit ang M3:an, så tyckte jag inte det var värt besväret att åka och kolla på dem. Speciellt då försäljaren gav ett mkt dåligt intryck. Ofan, tagit bort klistermärkena? Det var på tiden.. :P I annonsen står det också att det är all utrustning, vilket stämmer inte. Förresten, jag erbjöd dem 125.000:- för bilen då jag ringde, men de ville inte pruta en krona på priset då. Tror priset då var 139.000:- men är ej helt säker. Mkt bra pris, enligt dem. Men som sagt, det är skicket som avgör.... har för mig att bilen har ganska många ägare också... :/ /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| hehe ja verkligen på tiden att dom tog bort klistermärkena konstigt att dom inte uppdaterar med "nya" foton på bilen utan märken tror det skulle vara lättare att sälja då....men jag tror jag avstår från denna, jag har ju en superfräsch 325 cab så jag sitter inte i sjön direkt. | |
| nu har MK bilar uppdaterat med nya bilder men den vart ju inte snyggare ...men man kanske skulle ta och åka över till E tuna och titta lite | |
|
Tjena. Visst är det värt att åka dit då du inte har så långt att åka. Men ring först och meddela att du kommer, för annars kanske du inte får provköra den. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Personligen skulle jag inte köpa en korv av herren på MK bilar. | |
| nej jag tror nog jag hoppar över denna..... | |
|
jag har kompisar som kört hem bilar åt MK bilar, och mätarställningen halveras innan de ställs i hallen. 139 papp för en M3, det går inte att köpa en fin för det i tyskland ens. jag var på handlarauktion på BMW i veckan, och där gick en M3 Coupé -94 för 27200 DM, = 128000, köpt av en tysk bilhandlare, dvs ett pris som vanliga tyskar aldrig kommer i närheten av. Sälöjs troligen för 35000 DM till en privatperson. Bilen var i kanonskick, 8000 riktiga mil, men helt utan utrustning. Det innebär 138000 kr bes och klar i Sverige. Utan AC! Sök istället en M3 för 170000 kr, så får ni en schysst bil som inte pajar och som är rolig att äga. Inge kul att köpa en snorbillig som klonkar över varje vägbula och lämnar 4 hjulspår i snön.... Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.