AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
890

dålig kundtjänst av streetperformance

W-
8
W-Man
BMW Z4 3.0 -04
Skulle köpa öppet luftfilter till min Z4 så efter kollat på en tråd o några av de sidorna så köpte jag från streetperformance det som skulle vara till en 3.0 motor får det och ska sätta dit de då är de ju "bara" 8mm för litet.
Ringer till en kille till de och säger detta och han bara säger nej men det ska va samma som till 2.5 men jag säger att det inte går så efter några telefonsamtal så ringer han äntligen o kollar och jag får svaret att -Nej tyvärr så är det tydligen fel men jag skickar ett annat som kan byta ut och han får mitt mobilnummer igen men igen så ringer han inte tillbaka.
utanjag ringer igen efter 2v och frågar vart de tatt vägen o då får jag svaret - Ja just det de va du de ja men jag frågade inte nått hmm vänta just de e det till 93mm eller 95mm du ska ha? jag svarar att ja de e 93mm o tänker varför inte ringa o fråga mig det om han inte har koll alls. Men sen ringer han tillbaka o säger det finns inte i det märket så går de bra om du får ett KN istället jag bara javisst efter va så trött på allt skit snack.
-Ja men då skickar jag det och en retur lapp till det andra.
visst o jag väntade 2v till men inget kom och nu svarar de varkens på telefon eller mail och det började i början av juni.
Riktigt dålig kundservice speciellt illa när det är de som har gjort fel så nu sitter jag här med en luftfiltersatts till en 2.5motor

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.