|
|
|
|---|---|
|
Tjena, funderar på att införskaffa någon av dessa bilar och aut/smg är ett krav. har endast provkört 325 SMG och undrar om påslaget på 50000 kronor för 330 är värt pengarna? hur är automatlådorna i kombination med dessa bilar? SMGI bra dåligt jämfört med aut? tack för all input. | |
|
330 är helt j-a grym. Den är definitivt värd pengarna om du gillar det brutala svaret när du stämplar på tvåan. Påminner lite om att köra hoj. Angående låda så måste jag säga...manuell. Men det är vad jag tycker. |
|
| Jag har en 330 med manuell 5-petare och den känns balanserad. Skillnaden mellan 330 och 325 är väl kanske inte värd 50000 men den går ju lite bättre. Frågan är hur mycket använding du får för en smg-låda. Kör du mycket banracing så är den ju bra men i vanlig trafik tröttnar du nog snart på den. Sen är det ju i.o.f.s en bra kombination mellan aut. och man. | |
Moviestar |
Jag får själv min beställda 330 med SMG om 3 Veckor. Provkörde SMG i 325 under 1 timme och var helt såld, ha begäret kom fram. Bara mullret från 3 liters motorn får en att rysa, lycka till med beställningen. |
|
Provkör och känn efter själv. Jag tycker att 330 regerar och att påslaget är mer än befogat. Det finns folk som tycker att man betalar 50000 för kromringar runt instrumenten jmfrt med 325. Jag tycker att sådana individer borde spärras in, men körupplevelsen är ju extremt individuell. |
|
| Självklart en 330 så slipper du ångra dig i efterhand. BMW's bästa motor (bortsett från M) och för merpriset får du också en hel del standardutrustning som inte ingår i 325. | |
| lyfter.... ingen mer feedback? erfarenheter? | |
|
330... däremot tycker jag inte att skillnaden på de nyare 328:orna och 330'n är SÅ stor. Visst, det skiljer men det skiljer betydligt mer mellan nya 325 och 330. |
|
|
Skillnaden mellan 328 och 330 är ENORM, det är ingen tvekan om det. 328 tycker i alla fall jag är mer jämförbar med nya 325:an. Köp tveklöst 330 om du har råd. Känns som en riktig monstermotor medan övriga bmw sexor är lite mer av symaskiner. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.