AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
723

335 M eller aero kit?

bu
193
burner
M2 lci -18
Har kikat lite på 335an på senare tid och fick ett häfte av en bmw handlare i vårt land när jag var där och kikade och fick denna som visar M- eller aerodynamik kitet.. men på bmw online konfig så hittar jag ingenstan man kan välja det.. är de så att de finns inte att köpa för oss svenskar än eller har jag missuppfattat det hela?

bilder på kiket finns: Länk

Gillar 335an (nya cupén förövrigt) mycket starkt! men bäst ihop med detta kit tyvärr så skall man spendera så mycket pengar så kan man lika gärna köpa till detta kit om det finns tycker jag.

/burner
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Enligt en post på forumet du länka till står det "
Kit is fitted by dealer onto standard bumpers, so you dont have to delay your build for it"
Aerodynamikpaket, inte M-paket. Beställes och monteras hos den lokala handlaren, som sagt.

Mycket läckert var det dock! De där fälgarna på "spionbilderna" såg dock tråkiga ut -hade valt en annan modell alla gånger :)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
bu
193
burner
M2 lci -18
Okej, tackar.. har inte kommit så långt i tankarna på beställning ännu (hänger på mycket på mitt nya jobb etc) men klart man måste beställa till Aerodynamikpaket då får 335an en råare look, någon som vet typ vad Aerodynamikpaket kommer att kosta cirkus?

/burner,
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
M-sportpkt kommer nog inte förrän i samband med lanserandet av M3:an.
Kolla med en återförsäljare vad aeropkt kostar.
bu
193
burner
M2 lci -18
Tack för snabbt svar.. jo har tänkt snacka med handlarn när det börjar bli dags.. börjar redan kika på lite kalkyler mm. Men som sagt så skall höra med handlaren sedan.

/burner
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.