|
|
|
|---|---|
|
hej köpte ett kolfiberinsug + box och 284 graders kamaxlar från köhler allt fungerade bra före vi satte dit kamaxlarna.. undrar nu vad inställningarna på kamxlarna skall vara?? mvh: roger | |
| Hej undrar bara om du blev nöjd med ditt kolfiberinsug? Stor skillnad på ljud och prestanda mot orginal? | |
|
ja veit inte ännu eftersom bilen ännu inte går som den ska, därför behöver jag veta viken inställning kamaxlarna skall ha.. |
|
|
Om du ringer Köhler, så borde han ju kunna ge dig ett svar. elpe300 325'an: Länk |
|
|
vi ringde honom, men han sade att det är svårt för honom att säga eftersom han inte ser bilen, och jag bor i finland så lite svårt att föra bilen till honom.. därför tänkte jag om någon här på forumet vet något... |
|
|
Köhler borde kunna ge dig en grundinställning på kammarna då det hör ihop med slipningen. _______ //Niklas |
|
|
jag vet grundinställningen, me ändå fungerar inte det som det skall |
|
|
Är vanosen ställt in rätt? Min fungerade rätt bra med Köhlers grundinställning men jag hittade mer effekt när jag provade kaminställningar i bromsbänk. _______ //Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.