|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Anders S., eeeeh, har du ens kört eller åkt med i en S60R? Det verkar onekligen inte så. Jag skulle faktiskt nog rösta på Volvon också faktiskt. Dels för att R:en går som ett svin å är säker, rolig, bekväm och i stort sett fullutrustad. Visst, bakhjulsdrift är grymt, men AWD är inte fel det heller. Å ja, klart man åker bekvämt, säkert och roligt i en e46, men måste hålla med många tidigare skribenter, inte för 300k. R:en, solklart. |
|
|
eeeeeeh. Ja, jag har kört en S60R. Jättesnabb, men fortfarande lika tråkig.. Acceptera att inte alla jagar hästkrafter i första hand. Min bil: Länk |
|
Hawar |
Hej, Nu kommer väl ni säkert att skratta, men det blev faktiskt ingen av bilarna. Blev ärligt väldigt sugen på S60R:en helt klart, men 310 000 kändes för saftigt. Kan ni gissa vad det blev .. hmm... ja inte en 330 heller blev det .. Det blev en 320 Ci med M-sport paketet eftersom det var så många som avårdde att lägga 300 på en E46. Känner mig faktiskt väldigt nöjd ändå trots att bilen inte har så många hästar. Få bli en 335 coupé istället när de börjar komma ut på begmarknaden. Tack för alla tips och råd |
| Snygg! Trots UFO bilden. ;) Länk Det var nog ett smart val... | |
|
Mycket förnuftigt av dig. Grattis till den fina bilen! |
|
|
Kan någon förklara varför S60 jämförs med 3-serien? S60 borde väl motsvara BMWs 5-serie om något. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Eeeeeh.... Varför skulle det motsvara 5-serien??? Förklaring? | |
| För att S40/V40 mer motsvarar 3-serien i storlek? | |
|
Hillstreet: S60 är relativt liten och man måste upp till s/v 70 för att komma i samma storleksordning som 5 serien, och att jämföra tex s40 med 3 serien finns ju inte med i samma solsystem... Därför är det s60 som jämförs med sin lite högre standard! Mpower |
|
|
Klokt val ! Ingen motor som kommer i närheten men mer ekonomisk och minst lika snygg ! :) E46Cabrio Länk -06 |
|
| De jämförs för att det va en s60 eller 330 "Hawar" ville köpa. Han har aldrig pratat om carken 5 serie eller s40. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.