AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
592

Tyskabilstyling seriöst eller???

Visa användare
625
Jocke W
M5-89 E34
750iA-96 E38
750iA-05 E65
X5 3.0-06 E53
318i-92 Cab E30
Z3 Roadster 1.8-96
En liten undran bara.... detta företag "Tyskabilstyling" är det ett seriöst företag eller...
Har en polare som beställde ett avgas till en M3-94 och efter många turer så kom det ett avgas... till en 325-328. Många telefon samtal och minst lika många påhittade historier så tröttnade polarn, som nu sitter med ett avgas till fel bil som han dessutom fick betala dyrt för. Min fråga är: är det fler som haft problem med detta företag?? Verkar som det bara är massa skitsnack och bluff från företagets sida...

Jag är nyfiken om det är bara han som blivit drabbad....

Mvh Jocke W

Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
han e nog inte ensam jag har väntat på grejor i typ 6-7 veckor nu .....men jag får höra nya roliga historier typ ett par ggr i veckan...nej handla av ett seriöst företag med hög service nivå jag tänker då på www.carfashion.nu det du inte finner på deras hemsida kan dom säkert hjälpa dig att plocka fram.
mvh/Robban
p.s idag lovade tyska bilstyling att mina varor skulle lev...hehe se min insändrare nedan.
Ca
304
Carsten
BMW E36 325i Coupé -92
fullständig M-optik
Köp hos www.tpk-racing.com istället!

Enbart bra erfarenheter därifrån.

Mvh
Carsten
Kul att träffa dig Robban men som du såg så hade man inte så mycket tid över till att prata.
Hoppas att vi träffas någon mer gång.
Tyvärr har även jag drabbats av detta makalösa företag. Jag beställde 10*17 samt 8,5*17 till min cab i början av juli(2/7), det var oerhört viktigt att jag betalade 3000:- i förskott - innan mina pengar fanns på deras konto skulle ingen beställning ske, enl offerten skulle fälgarna levereras/monteras 25/7 trots att firman hade sem. stängt(det var inga problem - en kollega skulle arb. 2 v. på sem så han kunde montera fälgarna).
Ingen svarade på Tyska fram tom. v32
V.31 rasade vanosen på min bil (Knutstorpsträffen)- ringer Tyska v 33. och medd. Ingen fara för det fanns inga fälgar än. V 34 är min bil klar, men nu säger dom att de sålt mina fälgar pga jag krockat bilen!!!??? + div historier om strul med leverantör,semestrar hos leverantörer etc... Vi kommer överrens om att fixa allt till v.36 men gissa vad, det har givetvis fortfarande inte kommit några fälgar.
Det börjar luta åt att ringa konsumentombudsmannen i deras kommun.
BIMMER
Purple du fick väl kvitto av Thomas på TYSKA på det du betalat i handpenning.......?????!!!!!
Yes! Begärde givetvis offert innan jag betalade in stålarna.Thomas erbjöd sig faktiskt att betala tillbaka handpenningen igår!- Avvaktar en vecka till, sen tror jag att jag ringer TPK-racing och ber dem att styla cabben grymt.(får väl tyvärr vänta med kompressorbygget tills n.vinter - min kontakt avs trimning ska plugga denna vinter)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.