|
|
|
|---|---|
|
Har just köpt mig en 330 sedan -03 och funderar på o sätta in cd-växlare i den. Det är Business Cd stereo monterat, frågan lyder, vart finns kablar/kontakter till cd-växlare om dessa är fördragna? Hur sitter växlaren orginal på dessa? Är det liknande som på e39an, dvs innanför klädseln på vänstersida i bagaget? Klädseln som sitter nu är ju slät, ingen lucka att dra ut som på e39an. Måste klädseln också bytas i så fall? Sen fråga två, hittar man kablarna till bakhögtalarna på samma ställe som på E39an? Funderar nämligen på att montera någon baslåda i skuffen. Det är väl samma sak med denna stereo som i e39an, att man får ta högnivå från högtalarna, och göra om den till lågnivå? Vart hittar man någon styrning? Ska ta mig en lite närmare titt under morgondagen, men lite tips är alltid bra! MVH Mats A. | |
|
Ingen som har något svar på mina frågor? Det har varit lite för varmt för att ligga ute i skuffen o plocka bort inredning. Ska fortsätta kontrollera andra E46 bagage när jag ser något. :) /Mats A. |
|
|
Det kan bero på att det redan skrivits så många inlägg om just det du frågar så mitt tips är att du använder sök funktionen så hittar du svaren på dina frågor. Här ser du vart och hur växlaren monteras= Länk Här ser du att klädseln(nr1)är annorlunda på bilar med växlare= Länk |
|
|
Jo tack, jag har läst en hel del, och var tydligen blind när jag var inne på realoem den gången. Så då är det tyvärr bara o konstatera att det inte finns något fördraget i min bil. :( Ska ta o köra in bilen i verkstan o hoppas på att det bli lite kyligare där för att sedan fortsätta utforska. /Mats A. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.