|
|
|
|---|---|
|
1) Någon som vet om det skiljer något mellan "bländarna"(den svarta B-stolpe listen) på de olika årsmodellerna av E46? Tänkte göra ett försök att hitta rostfria på skroten innan jag ger efter och handlar nya, de får ju dock vara något nyare än de jag har.... 2) Finns det någon bilvårdsprodukt som klarar av att fräscha upp dessa lister? Har bara rost på de främre, men jag inser ju att jag kommer få problem med nyansskillnader om jag bara byter de främre. verkar vara samma yta kring backspeglarna och även där är "lacken" väldigt matt och flammig. Alla tips mottages tacksamt. | |
| Jag bytte enbart den skadade bländaren på förardörren ,vid köp av den nya fick jag frågan av bmw group om det var den blanka eller matta varianten så jag köpte den matta till vår 01:a , monterade dit den nya enligt tips här på forumet, dock använde jag tvål på gummilisten vid montering för att det skulle bli enkelt och bästa passform. Resulatatet blev utmärkt, ingen nyansskillnad mellan den nya och den obytta bländaren jämte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.