|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
| 1000 menade jag såklart inte 100 | |
|
Finns det någon här som köpt och monterat demon eyes som de har köpt av Rafko?? Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! |
|
|
Är intresserad till en E-34... Vad kostar det? Bilder? Maila |
|
zaza |
jag är intresserad om det går att ha till E39 523 97? men kan nån visa lite bild på varan innan så vore det utmärkt. |
RafkoM3 |
MasterMatz: Finns bilder o pris på min hemsida. Zaza. Går att ha såklrt på den oxo, måste bara modifieras på ett annat sätt än på E34/E30 och E36. Bilder finns på hemsidan /M3 E30(TIC) Länk |
| Vilka priser snackar vi om? Kanske är intressant.. | |
| Får ej sidan att fungera! | |
IgorP |
ser skum ut på e46an... saknas en bit på toppen... |
RafkoM3 |
Demon eyes är inte RUNDA ringa utan, de ska vara lite öppna på toppen. Pga modifiering för att det ska passa E46 måste ringarna vara lite mera öppna än till E30/E34 och E39. Jag tycker att det är nästan snyggare så... /M3 E30(TIC) Länk |
RafkoM3 |
Men det saknas inte på toppen, utan det är svart isoleringstejp som montören har lagt på... /M3 E30(TIC) Länk |
|
Finns det till Z3? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
RafkoM3 |
Har inte haft någon som monterat det än, men jag har mätt på en k ompis Z3 och det ska inte vara några probs att få dit dem där...Men det är ovanligt att ha det på Z3 /M3 E30(TIC) Länk |
|
Rafko: jag e intresserad av att få veta hur de fästs upp på e46. De sitter motorer till strålkastarnivåregleringen som varje gång man startar känner av hur dom står i läge samt ställer in sig. Monteras de på själva reflektorn eller framför eller hur? Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! |
|
RafkoM3 |
De monteras framför reflektorn i centrum. Man sätter dubbelhäftande tejp eller litegrann genomskinligt silikon på undersidan/baksidan av ringen och trycker den mot reflektorns KANT. Man fäster upp den på detta sätt i 3-4 punkter och då sitter den stabilt och bra. Man kletar alltså INTE in hela ringen i tejp eller silikon. Utan man använder sig av punktvis 3-4 utvalda platser framför reflektorn. ringarna väger inte mycket alls--> alltså sitter de fint på reflektorn även när det ställer in sig självt... När man väl öppnat och kollat hur det ser ut så förstår man lättare. /M3 E30(TIC) Länk |
RafkoM3 |
Eller så kan man montera dem på "plastskyddet" som finns precis framför reflektorn...om du vet vilket jag menar? Så slipper man röra reflektorn, och man fäster det i 3 punkter där oxo, men då ligger ringarna LITE närmare glaset. Båda två metoderna fungerar och är inte så svårt. /M3 E30(TIC) Länk |
| Och priset?? | |
RafkoM3 |
Står alltid i annonserna på bmwpower.... :) 2199:- för komplet kitt. /M3 E30(TIC) Länk |
|
Rafko: Jo jag vet vad du menar, inlägget som finns som tillbehör i "titan" look och ser ut såhär: Länk kan va strul me länken, klipp o klistra i sånna fall. Om man tittar på hur reflektorn vinklas när man slår till reflektorn så undrar man dock om de finns plats till en sådan ring framför. Har du sett en E46 installation live? Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! |
|
RafkoM3 |
Japp, det får plats då angel ringen är lite lite mindre än själva kanten på reflektorn, vilket innebär att man kan typ "gömma" den innuti reflektorn, resp om man monterar den på titanlooksaken så ska de få plats. har sett det live, men Ej tänkt på justeringen vid uppstart. /M3 E30(TIC) Länk |
|
OK, det är en gammal tråd oh jag orkar inte läsa alla inlägg men: finns det prisvärt alternativ till orginal? Jag såg att Tommy N hade nåt på gång men det skule inte ha varit klat i hans istat inlägg i Spetember och sedan hittar jag inte några fler spår av honom...? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.