|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
| det är dåligt med bilder på din site kommer det några nya snart? | |
RafkoM3 |
Ja det kommer några nya efter helgen /M3 E30(TIC) Länk |
| Rafko: driver du ett företag eller säljer du som privatperson? undrar lixom om garantier osv. | |
|
Kan vara enklare och klokare om att köpa komplett HID kit som är "beam pattern corrected" och passar direkt till originalstrålkastare oberoende om den är H1,H7,H3 or annat model. Ljusbild är inte korrekt om man själv gör adapterringar för D2S eller D2R brännäre som original sitter på bilar med xenonljus, eller passar lampan till originalstrålkastaren med något annat sätt. Om du vill att den är pålitliga och ger rätt ljusbild H.I.D. lampan måste vara ingjuten till speciella basen (speciallampa) och ljuskällan (4mm långt ihålig glasboll som innehåller gasblandningen och elektroder) måste vara i lämpliga ställe för varje individuell bruk. H3 HID t.ex. har endast 25mm långt gasurladdningslampa. Mikko |
|
|
Hej. Jag är väldigt intresserad av angel/demon eyes till min E28:a. Hur går det med tillverkningen??? MVH Morgan. BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. |
|
RafkoM3 |
Driver ett företag, så ska sälja med garanti såklart. /M3 E30(TIC) Länk |
|
Jag har hittat en bild på hur jag vill ha det och så har jag hittat en ny sida med instalationen för att få det så. Dock på tyska men ni kan använda er av Bable Fish Länk Bild: Länk Instalation: Länk |
|
| Om man köper en orginal från HELLA/BMW av dig RafkoM3 hur har du gjort med pexilglasstavarna som följer med. Fixade själva belsyningen via BMW reservdel eller ordnade du det på egen hand? Jag vet inte hur belysningsn av stavarna av Orginal fungerar. Men vad kostar den hos BMW eller kan du fixa sån i ditt paket också? | |
RafkoM3 |
What: Förstår faktiskt inte din fråga...Hur jag har gjort med plexiglasstavar? Belysningen kan man lösa på två sätt. Båda sätt anges vid köp och jag kan förklara närmare om du mailar. Kitet innehåller ORGINAL Angeleyes-ringar(4st) plus tillhörande fiberoptik kabel, även den orginal. En kort manual medföljer vid köp av kitet. /M3 E30(TIC) Länk |
|
Länk hittade en cool video på en E34 med angeleyes med videon är ca 2,5mb. /What |
|
|
Jag undrar lite hur själva lamphuset som lyser upp angeleyes på E39 ser ut. Tror ni att man kan beställa bara just den delen hos BMW. Finns det nån som skulle vilja ta en bild där den sitter i E39 så man har en uppfattning. /what |
|
|
Hej din pajas!! Har du fiksat til 325`an en?? Skulle vi ta bilder på bilen en dag?? Har du lest sista Bilsport? Undrar om inte jag skulle titta efter en 325`a oxo!! Fått nytt mob nr: 92865227 |
|
| Sista inlegg var til Tommy.N | |
|
Helgen har gått och det är fortfarande lamt på din hemsida RafkoM3. vore kul att se bilder på din BMW med detta monterat. /what |
|
RafkoM3 |
Ja, digitalkameran strejkar--> ska kanske låna en av en annan kompis och då ska jag ta bilder och lägga upp direkt... /M3 E30(TIC) Länk |
|
Nå? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
tommy n--Jag är intresserad av de till min E28 Z-- Har du till min E28??? är det helt kompletta satser som bara är att klistra dit elr?? Maila.... |
|
RafkoM3 |
Så ja, nu finns det lite bilder på hur det ser ut iaf.. Men som sagt, kommer bra bilder på min bil med angel monterat inom kort... /M3 E30(TIC) Länk |
|
ser fram emot att kolla!! /what |
|
| Om ni har färdiga till E28 så maila mig med pris och hellst bild...inte någon som ska ha över 100 kr för det | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.