|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
Hej, jag skulle vilja ha tag på AngelEyes till min E34, du kan gärna maila bilder och pris på detta. |
|
| jag är intreserad till en e30 | |
E30poppe |
Jo ja tackar ja... Ja skulle vilja ha tag på de till "herrgårdsvagnen" min... (E30) BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars??? |
|
hej! finns det färdiga framlycktor med "demon-eyes" typ in-pro fast med det blå skenet istället? så att man får samma look som OmniTec's Generation II Demon-Eyes?? Orkar inte med monteringen och dessutom behöver jag nya lampglas p.g.a. stenskott.. mvh /martin |
|
|
Mh styling har något...031-405522 Kan va hela satser. Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Demon-Eyes siden er nå oppe med bilder. Link: Länk |
|
markus00 |
Riktigt snyggt ju. Sitter ringarna monterade utanför insatserna eller?? |
|
Vad kostar de då? önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
marcus00. Ja, dom sitter på utsidan, där kromringarna ska sitta.... Dom är fortfarande under "utveckling" och börjar att se riktigt bra ut.... Bilderna på hemsidan är rätt gammal, men nya kommer.... Christian.T Har du börjat skolan, jag har jobbat dygnet runt i de sista, men vi måste ta lite mer bilder när jag har gjort till min nya bil... |
|
|
Tommy.N Ring mej du! Har du fiksat B6`an en?? |
|
|
Nej, inte än.... Jag har köpt en till 325:a........ |
|
markus00 |
Har du dragit ringarna upp genom grillen?? Kör du med dioder?? isåfall hur starka?? |
|
jag är intresserad om det är någon som har angel eller demon eyes till E28 modellen. har någon detta så hör av er med pris till jesper_50@hotmail.com |
|
|
Demon-eyes till E21 vore mycket intressant!!! /Johan www.burnout.dot.nu <--- Min bil |
|
markus00 |
Tommy.N: Hur går det med dina Demon Eyes?? har du några bilder?? //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
|
marcus00... Länk |
|
markus00 |
Jasså ok det är din bil på bilderna jag förstår. Det ser väldigt bra enligt min smak... Vad är det för några dioder du använder hur starka?? Är ringarna helt runda med dioder i varje ända eller har du böjt in dom innanför grillen på något sätt?? //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
|
ingen som har färdiga ringar till e30 är mycket intresserad isåfall Länk |
|
Svärd |
Har just gjort mina egna ringar... hmm... 1500:-?? Jag var hos glasmästarn och FICK en spillbit 5mm plexi. Fräste två stänger, 5x8mm och slipade ett spår var 5:e mm llängs hela. Borrade ett hål i varje ände och tryckte i två diodrar, och det lyser helt OK. Ska itne försöka mecka i dem i lyset utan sätter dem runt själva glaset, där det sitter en kromlist. Vad kostade då mitt kalas?? Plexistavar: 0:- inkl arbete! Diodrar: fick två för en tjuga hos den lokala radioreparatören! Sen var det inget mer, pris per ring alltså 20:- Men jag tänker inte starta någon massproduktion och sälja, men en mer utförlig beskrivning kommer!! BMW följer inte utvecklingen, de leder den! |
RafkoM3 |
Hej grabbar! Jag fixar orginal xenonkit och demon eyes till er som vill ha. Inget hemmabygge, utan orginalsaker från HELLA och BMW. Titta på annonsen här under-> Länk Har monterat dem på min M3 E30 och det blev en oerhörd skillnad!! /M3 E30(TIC) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.