|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
micket |
Tja.. har du till e36 eller?? Vill beställa ett par omgående isåfall.. pris?? zerocool12c@hotmail.com BMW street racer |
|
Hur går det med E38, går det? /Bimmerman Länk |
|
| Hur går det i huvudtaget ??? | |
|
Det går bra! jag har inte fått till några bilder ännu, men dom är på G... Christian.T: jag har inte ditt mobnr. så sänd ett sms... |
|
|
Det var ett tag sen det hände nåt här... Finns det några klara för beställning? Till E30... Hade varit tufft... //Peter |
|
|
Nu har jag några bilder... Dom är inte så "bra" men, men... Ni som har några frågor kan maila mej... OBS. Finns bara till E30, men fler kommer... Länk |
|
|
Länken funkar inte. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Har ni fått några bilder till E34 ? Maila gärna till cerox@telia.com |
|
|
Jag e nyfiken på hur det ser ut... VINNOM ÄCKS JUST PASSED YOU |
|
| jag vill köpa till e36, är det fyra ringar? | |
|
"Slangen" finns på den här sidan : Länk Bli inte bara för frestad av de andra tillbehören :))) |
|
markus00 |
Är det denna ni menar?? Länk Om längden och tjockleken är lagom så blir dem nog perfekt... Någon som har provat? |
|
"Böjbar reflektorslang som blir "självlysande" i mörkret av UV-neonrör." Då måste man ju ha UV-neonlysdeoder.. Eller tror ni den funkar med vanligt ljus också? apocalypsorödmetallic... |
|
|
Hmm, ingen som har billiga till E39an?!? mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
markus00 |
Det borde ju funka med vanliga högintensiva lysdioder om tjockleken är rätt... Jag har mailat dom på danmobility angående längd och tjocklek får väl se om jag får något svar... |
|
Bra Markus00. Skriv här i tråden vad du fick för svar sen! apocalypsorödmetallic... |
|
markus00 |
Jag fick svar från danmobility men fick inte svar på min viktigaste fråga nämligen längden och bredden på slangen. Har skickat igen. |
markus00 |
Enligt Henrik på danmobility så används den här slangen inte till att lysa något igenom utan man sätter den någonstans och sen har man en sk ultraviolett "Black Light" som får den att lysa. "Black Lighten" ska ej sitta i anslutning till slangen. Därför trodde inte Henrik att den skulle fungera så bra till vårat ändamål. Jag tror att det blir till att böja plexistavar... |
|
Hmm, ja det va synd. apocalypsorödmetallic... |
|
|
Jag skulle ju inte banga på ett par nu när bilen snart är klar... //Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.