|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
| hej! Ja är interesserad av demon eyes till min e30 maila bilder!!! | |
[Qvickeen] |
Funkar dom där demone eyes på E36an osså?... Kan nån maila mig bilder, e intresserad om detta inte är för dyrt!.... Tack på förhand Qvickeen [ BMW Power is real Power ] |
|
tror du att du kan skicka en par ex gratis till mig............forstatt?? |
|
|
Ponken78. Din pajas!!!!!!! Är du i Spanien fortfarande??? |
|
|
har du ingen möjlighet att lägga upp bilder på nätet.. måste ju bli ett jävla mailande... Är föresten intereserad.. du har väll till E34 vad jag förstår maila lite bilder till Emil82@most-wanted.com GASAR TILL DET RASAR |
|
markus00 |
Jag är också intresserad, till E34, maila bilder till markus00@telia.com |
| maila till rex@bredband.net | |
|
Tommy.N Du har inte haft nå tankar på att göra demoneyes till e-36?? Är helt klart intresserad!! Du kan maila i såna fall! Tack på förhand!! |
|
|
Är mkt intresserad av att köpa såna till min E34 för 1500!!! Det är ett bra pris!! Mvh Gus |
|
mikemano |
Lika här maila bilder till en e34 och pris..... Mikex_ve@hotmail.com tack på förhand Micke |
|
Tyvärr har jag inga bilder (bilderna jag hade var dålig), och så har jag ingen scanner... Ska pröva att fixa bilder... Jag har gjort till E30 (dom blev jävligt bra), men inte till E34 än, (men det kommer...) |
|
|
Tommy.N Hej din pajas... Jag kan fiksa en hemsida med bilder og stasj... Jag har digitalkamera med!! Jag bor fortfarande i Bærum!! hørrdu?? Senda en mail bara!!! Helsningar Christian Topaas ----------------- |
|
Baltazar |
Tjena Z! jag är väldigt sugen på demon eyes till e34 men hur går d? är d på gång eller?? vad skulle d kosta i så fall?sen undrar jag om man kan plocka lös lyktglaset på e34 överhuvudtaget?? MVH//Ingemar |
| Finns det "Demoneyes" till 750 -97? | |
|
Ja det finns på Länk . Funderar själv på att skaffa. Har även bett Manuel på MH-GTR och kolla vad som finns i tyskland, maila mig om du är intresserad så kanske man kan gå ihop med beställningen så blir eventuellt nån krona billigare. /Bimmerman Länk |
|
|
hmm de demoneysen de har på Länk passar de på e34an? Sätter man dem utanpå glaset då eller hur funkar det? Tycker bara där står till e36 och e46. Men sen står där också "*E36 Kits Require Euro Ellipsoids and are NOT included. E46, X5, E34, E38, & E30 Use OEM Headlamps, ALL Pricing does not include shipping unless stated" I den nitisen verkar det passa e34an också. |
|
|
stimpenbmw2>> läs här så finner du nog svar på dina frågor Länk där står allt du behöver veta och hur man går till väga när man installerar "Demon Eyes" |
|
| Jag är intresserad till en E34:a. När tror du att ett sådant kitt finns tillgängligt? | |
Stobbe |
Tja jag är intresserad av att köpa deamon eyes till e30, skicka info & pris så hörs vi! MVH stobbe stobbe666@hotmail.com nummer:0736393873 |
Baltazar |
Tjena! d verkar inte hända mycket här så jag undrar bara var man får tag i "slangen" man behöver till lysena?jag fixar d själv bara jag får tag i slangen! MVH//Ingemar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.