|
Sida 2 av 9
|
|
|---|---|
| jag vill också ha bilder jättegärna!! | |
|
Ja maila mig med. önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
|
Skulle inte säja nej till bilder på en e34 me sånt där....musse_pigg_71@hotmail Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Jag var hos en polare när jag scanade bilderna åså blev det nåt fel på scanern... Nu får han inte igång den igen... Bilderna var bara några bilder när jag provmonterade på ena sidan av bilen... Ska göra klar andra sidan och knäppa bättre bilder med digital kamera... /Tommy. |
|
|
Mjo, detta är färdiga satser, bara att limma fast och koppla in ! Dom är nästan färdiga för lev. Kommer att lägga bilder på nätet när det är klart ! det dröjer inte så länge till. Troligtvis: 300/par 600/4 st. ICQ: 7386329 dalnet: #bmwpower myztx |
|
Ryssen |
Finns dom till e36??? |
| ja e åxå sugen till E36:an har du nå bilder och priser maila mig snarast... | |
Tobben |
Z Det kan väl inte vara många som beställer ett par, måste se mongo ut med två ringar bara??? Vad ska man använda för lim? Vad är det för lampor du använder? Är dom lätt att montera? Kan du fixa till E36 oxå? Länge tills dom blir klar? Jag väntar spänt på bilder... mvh. Tobben. |
Dr_Mario |
Z har du några bilder på e34 det kan kanske se bra ut. Har du 4 el. 2 ringar? Jag är intresserad bmw_mpower84@hotmail.com |
|
Tjena Tommy.N! Skulle du inte kunna skicka nån bild på dom där grejerna du skulle sälja,är intereserad men jag vill kolla hur dom ser ut först... Jonte_17@gotmail.com |
|
| halllååå har ni demon eyes som passar till E46.... isåfall hur är priset???? | |
JOHNNY |
hejsan finns det även till min e36 touring 95- om så finns så maila mig å vad kostar det , var lämnar man bilden då , johnny.zabel@telia.com |
JOHNNY |
hej finns det till min e36 okså maila mig då tack. johnny.zabel2@telia.com |
|
Nån som kan maila bilder eller maila priser på såna hära saker musse_pigg_@hotmail.com go for 540 manuell |
|
| Z hur går det med demoneyes?? nåt på gång?? | |
|
Hummm. Lite sugen jag oxå, till min E34. Maila gärna bilder. Titta gärna in på min sida. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Hej Jag är oxå sugen fast jag har en E46 coupe, går det att ordna? |
|
|
Sugen till E34... Bilder kan mailas om du har BMWCS Nr: 4798 |
|
|
Är intresserad om du fixar till E36 Coupé. Mejla isåfall på sgtkarlsson@hotmail.com :) Länk |
|
JOHNNY |
hej en liten fråga finns det demon eys till min e 36 touring också vad kostar det |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.