|
|
|
|---|---|
|
Hejs Har en Z3 2.8 som jag ev. ska köpa. Har fått bilder på motorrum & såg då en våt fläck på "insugsrören" alltså den del av plastkåpan över motorn, det är en 2.8. Fläcken ser ut att vara ca 15 x 5 c,m i storlek, verkar vara ett kosntigt ställe för ett läckage? Bilen droppar inget enligt säljaren, men jag vill ej köa 37 mil för att kolla på en läckande motor. Kan detta vara nått farligt, eller kan det helt enkelt vara ett läckage för vindrutespolarna på huven? Tacksam för idéer.... | |
|
Våt fläck säger du, svårt att säga utan att ha sett bilden. Min Z3 2.8'a gnuggar bort färgen på den kåpa jag tror du menar. Alltså de silvriga upphöjda ränderna går lite lite grand mot motorhuvens ljuddämpning på insidan. Kan ju vara så att bilden är tagen direkt efter en motortvätt oxå. /Fredrik |
|
|
mosse: Du har STARTAT 450 ST TRÅDAR (!!!!) där du frågar om olika bilar som du "ska köpa".... När tänker köpa bil någon??? Detta är väl ungefär den 7:e bilen som du startar en tråd om nu under sommaren....? Tröttnar du aldrig?? |
|
|
Rolex, du stör dig verkligen va? ;) Ut i solen istället.... |
|
| köp inte bilen!! nästa bil tack.... | |
|
Rolex: känner igen det där. Min svärfars bror är ännu värre! Han slår mosse med hästlängder! Fast han skriver inget här på forumet men ändå. så länge jag har varit tillsammans med min fru så har henns fabror lteat efter en 540 eller M5:a. Först e34 och nu e39. Han har kontanta pengar men som sagt han köper dom aldrig, hur många han änns kollat på och provkört. Många av bilarna har varit bl a svensk sålda och några av dem har varit i kanon skick, men det finn ju alltid ett "MEN". Väntar man lite så går bilen lite ner i pris JU! Och snart kan man sneggla sig åt e60 karossen som det heter. Och när han kommer till denna karossen så kan han ju säkert vänta ännu mer för så kan han ju spara pengar, eftersom dom sjunker i pris hela tiden! Efter e60 karossen vad kommer sen??? och än idag kör han med sin Ford scorpio som knappt håller ihop! Man blir så trött. KÖP BILEN så slipper ni ha så många frågor och bekymmer om andra bilar ni "tänker köpa" Och MvH Bmw 4-ever |
|
| Min hobby är att leta bilar, er hobby är att störa sig på andra, tur att vi alla har något att göra! :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.