AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.272

Info om denna M3:an, tack

Hejsan!

Funderar på att åka ner och titta på den här M3:an?

Länk

Finns det nån som har varit och tittat på den eller har mer info om den? (förutom vägverket)

Det vore tacksamt, då det är en bit att åka till Gbg... =)
Skinnet ser lite slitet ut för att ha rullat 6500 mil....
Känns inte så het i mina ögon, men jag har ju faktiskt inte sett bilen!!
Välkommen till forumet förresten!!
Ztrand:

Ser ut att vara import pga regnr, M3 02 ska man vara extra noga med service boken då många fick byta vevstakslagerskålarna. Då ska/måste bilen köras in på nytt dvs lugn körning under 200 mil ock en serice/koll efter det.

Bilen ifråga ser sliten ut på bilderna men men jag kan ha fel, dessutom är den inte fullutrustad. Saknas en hel del visst den har en del viktiga saker men inte allt:))

Som sagt kolla historiken noga och servicen på bilen.
Bmw-lelle, tack så mycket för välkomnandet! =)

Tack oxå till Starre för dina synpunkter. Jag håller med om att bilen ser "sliten" ut på bilderna. Tror oxå att den har rullat mer än de 6500 mil som den ska ha gjort.

Ingen annan som har varit och tiitat på bilen "live"?
gn
86
gnator
M3 E46 SMG II
Va å kolla på bilen i fråga för några veckor sen och det kändes inte som den gått 6k mil.. Riktigt sliten i skinnet osv. Han gick ner till 265k om jag tog den direkt och då hade ja inte ens prutat. Han hade ingen koll på hur många ägare i tyskland
Vadå inte fullutrustad?

Bilen har ju både "PDC-däcktryckskontroll" och "backsensor" ;-)

/Fredrik
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Bilderna ger ju ett ruggigt slitet intryck, nästan avskrämmande bild på inredningen. Kan tänka mig hur de då ser ut i verkligheten..
Har inte sett bilen, men tror att bilderna inte är till någon fördel. Tog själv bilder på min bil vid försäljning där skinnet såg tokslitet ut på bild fastän det inte var det.

Jag körde c:a 7.000mil i min bil, och jag hoppade in och ur min bil många ggr per dag (sitter i stol) så slitaget i min borde vara maximalt och efter då 1 1/2 år och 7.000 mil såg mina stolar fortfarande fräscha ut.

Mvh,
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.