|
|
|
|---|---|
|
Köpte Defa rödvita baklyktor till e36an och det glappar under den nedersta listen och lite här och där.. Läst förut i någon tråd om att täta detta, men hittar inte tråden nu och frågor därför här. Med vad skall jag täta mellan plåten och lyktan/listen? | |
|
Betylband har jag hört att man ska använda! Beställde precis crystal till min från inpro, vågade mig inte på FK med alla deras problem :P Får se om dem är bättre! |
|
| transperant silicon borde funka bra... | |
|
Om ni använder Silicon se bara till att det är sorten utan ättiksyra, eftersom detta fräter på plåten. /Fredrik |
|
|
Det var ju depo jag menade och inte defa :P Men till saken, vilket är bäst då? |
|
| Jo depo sitter inte perfekt, men det syns inte för "dem som inte vet" :) Därför gjorde jag inget åt saken på familjens 325tds | |
|
struntade sist och slutligen i att täta.. Vet inte om detta skulle gort någon skillnad i slutändan att täta... |
|
|
Köpte In-pro till min från MH styling. Ett par hundralappar dyrare än FK från andra ställen men dem är snygga och läcker inte in vad jag har märkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.