|
|
|
|---|---|
|
Kan ngn hjälpa mig på vägen att få i gång min telefon. Telefonen "läser" inte simkortet. Måste jag ha et adapter?- i så fall, hur får jag tag i det? BMW i Norrköping och Stockholm kan inte hjälpa! | |
|
Adapter för att anv. ett litet SIM-kort i din bil hittar du i välsorterade telefon/hobby-elektronikbutiker, typ. ELFA, Clas Ohlson mm. Använd läsaren som sitter i telefonmodulen vänster sida i bakluckan. Åtkomst från luckan i klädsel vid baklyse. Anv. gärna sökfunktionen så hittar du ett antal ämnen som behandlar ditt problem, som tex. här Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Hej Patric,- tack för det!!! Vill det siga att jag skall glömma öppningen under luren? mvh joel |
|
Scheckheft |
Hej Joelmartin: om du redan testat kan du glömma luren och använda tfnmodulen i skuffen. Mvh Scheckheft |
|
Hej igen Patric och Scheckheft!!!- TOPPPPPEN, funkar som bara det!- vill givetvis att "smycket" skall ha eget telefonnummer!- eller hur???!!! Vilken toppensajt det här är!!! PS. Bytade rakt av för 1 vecka sedan, levererade min MB C 200 combi KOMPRESSOR- 98. - Fick 740 -97, imp. från Tyskland med FULL dok!!!! (silver m blått läder) Jag älskar redan bilen! |
|
Scheckheft |
Hej Grattis till en fin bil och lycka till i framtiden! Mvh Scheckheft |
|
Tack Scheckheft!!!! - ja det är bara att öppna takluckan och njuta av sommaren (OCH MULLERET)!!! Ha en trevlig sommar! mvh joel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.