|
|
|
|---|---|
| Sitter å skriver mer uppspelt än någonsin, har just slått t på en M3 E46 SMG II. Helt underbar kärra må jag säga :) Det blev en stålgrå fullsketen med allt utom navi å tv. Efter ett par månaders letande efter en M3:a hittade jag bara två som va stålgrå. Är detta en ovanlig färg? nån som ligger inne med en? | |
|
gnator: Tror att stålgrå först kom som tillval sent 02 alt 03 men att den skulle vara ovanlig nja. Tror att många csl har den som färgval jar har i fall sätt flera med den färgen. |
|
|
gnator: Min m3 var svart II(ej metalic) vilket är betydligt ovanligare känner inte till en enda förutom min då. Chansar på att Silver och Carbonsvart är den vanligaste färgen på M3E46 |
|
|
gnator; Grattis till en mycket trevlig bil=) Stålgrå fanns från början, tittade just på lite data om en 1/01: a i färgen, en rätt vanlig färg, inte konstigt eftersom den är riktigt lyckad, nr2 efter Carbonsvart för mig. Stålgrå ersattes av Silvergrå "CSL färgen" i samband med facelift/hecklift i början av 2003, så alla M3 i Stålgrått är prefacelift om dom inte är Individualbeställda. starre; Jag håller med Titansilver och Carbonsvart är/var populärast i Europa, medan Amerikanarna ofta beställde Svart II, ovanligast i Europa skulle jag säga Alpinvit III är av standardfärgerna. Mvh Stephan |
|
| var det den från gbg du köpte ?? | |
|
Grattis gnator, helt rätt val. Stålgrå är grymt, själv har jag en silvergrå 03:a Länk |
|
|
Länk Snyggaste färgkombon som finns =) MVH Mattias |
|
| Ja det var den i gbg, sjuk välvårdad och färgkombon kändes helt rätt. Fasen va många taskigt vårdade M3:or det finns runt om i landet.. kolla på en jäkla massa innan ja hittade ett perfekt ex. | |
|
gnator: Jag håller med dig ang. taskigt vårdade M3:or, jag hittade oxå en riktigt fin efter 2 månaders letande och många besvikelser. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.