|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag är en rätt nybliven BMW ägare. Just nu är jag inne på att byta den halvsunkiga tyginredningen mot en fräschare och snyggare skinninredning. Problemet är att få tag på en. Jag har hört mig för på bilskrotar, kollat powerbörsen och blocket. Skroten vill ha 7000 kr, det tycker jag är väldigt mycket för mycket. 5000 kr är absolut max och då ska den vara i riktigt bra skick. I övrigt har jag inte lyckats hitta något. Var ska jag leta? Och vad hade ni gett för en komplett inredning? Returbilen i Malmö tar 1500 kr, men chansen att komma över en där är ju rätt minimal. Tacksam för svar! | |
|
ha pengarna klara och vänta på rätt tillfälle! MvH Bmw 4-ever |
|
|
När du ändå ska byta så försök slå till på en skinninredning med sportstolar. Eller ännu bättre upp, M-inredning! :) Den vanliga skinninredningen är tråkig tycker jag, du sitter mkt bättre i sportstolarna! Och ännu lite bättre i M-sportstolarna förstås :) Plus att det sistnämnda alternativet förhöjer interiören markant. Spana på här inne på börsen, kommer in erbjudande då och då. Jag skulle hellre ta en inredning i halvskinn (sportstolar) än en vanlig i helskinn. Har haft bägge, halvskinnet är klart överlägset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.