|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Är ute efter nya 18 tums fälgar till min e46:a och undrar om ni har några förslag som kunde passa. Färgen på bilen är Titansilver. Länka gärna till bilder om ni har några. //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" | |
|
Min gamla bil: Länk Snyggaste fälgarna jag ägt nån gång. Svåra att få tag på bara... Min bil: Länk |
|
|
Styling 72 MV-Eker tycker jag är den snyggaste original 18" man kan ha på en E46 innan facelift : Länk Denna är inte dum heller, och betydligt ovanligare: Länk Annars har BBS ett flertal modeller som gör sig bra på E46 - allra snyggast är förstås BBS LeMans. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Styling 73 är en favorit. Vet dock inte om den finns i 18". Bild: Länk Styling 196 är annars en riktigt snygg 18"-fälg, men jag vet inte om den passar på E46. Bild: Länk |
|
|
Kalle, dina bildlänkar fungerar inte. Jag tar mig friheten att lägga in följande: Styling 72: Länk Styling 78: Länk Hoppas att det var dessa du menade. |
|
| Styling 101: Länk | |
|
larsssss, Ah, länkade visst lite tokigt. Tack för hjälpen :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Länk Dessa fälgar har jag precis tagit hem från staterna. Min bil: Länk |
|
|
hejsan igen! Styling 196 var riktigt snygg, undrar bara om den finns till E46? //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Völund: Det gör den inte tyvärr. M135 kanske kan vara något? Länk |
|
|
135:an är riktigt snygg. Säljer BMW M-fälgar till icke M-bilar? Tittar man i prislistan för fabriksmonterad utrustning kan man ju inte välja M-fälgar utan att ha valt M-paketet, men den restriktionen kanske inte finns på eftermarknaden? |
|
|
BMW säljer M-fälgar men det är inte billigt... M135 är riktigt snygga! Styling 78 likaså. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
M135 klart snyggast, men jag gillar M68 med Enbart stilrent!!!! |
|
|
Hejsan! Jo jag fastnade helt klart för M135 fälgarna, riktigt snygga. undrar vad dom går lös på ? //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
M135 men då är jag partisk delvis, ska nog sälja en omgång som ev är över. Gissar att nytt ca 25 k och beggat 10-15k beroende på skick? Mvh Asken |
|
|
Länk kan det va nåt för dig? |
|
| M135, komplett sats får du för ynka 32.500 enligt prislistan hos BMW. | |
|
Hej igen! Tack för alla synpunkter och förslag på fälgar till min bmw. Det lutar nog åt M135 för min del, så det är bara att börja spara ;) //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.