|
|
|
|---|---|
|
Har en fundering finns Bmw org m68 fälgar i 18 tum och 19 tum? eller finns dom endast i storleken 17? Mvh Jon | |
|
Det är rikigt som du skriver, de finns endast i 17": 7,5 x 17 Fram, 8,5 x 17 bak med ET 41 resp. ET 50. Sedan finns det en specialversion av fälgen som endast är avsedd för e46 M3 (som vinterfälg) med samma bredd fram och bak, 7.5" då med annat ET. Mvh, /Wille |
|
|
Okej Efter som att jag frågade är att jag nyss var i norge på gatebil träffen och där såg jag en e46 som hade 18". stod då de iafall på däcken! Sedan så hade dom en mörkare färg på fälgen! Mvh Jon |
|
|
Replikor... Länk Finns bl.a. på: Länk under: Länk ...sedan är det bara lacka fälgarna om du vill ha dem mörkare. Mvh, /Wille |
|
| Okej tack så mycket! | |
|
Nån som vet vad m68 replikan från Molway väger. Mina är slitna o hade tänkt byta till nästa säsong, då jag ändå behöver nya däck. Finns det några bilder på 18" M68 replikor monterade? |
|
|
Vill också se bild på 18" monterade. Någon? |
|
|
För övrigt så funderar jag lite på kvalitén på replica. Är det verkligen såpass mycket sämre en original? Mina M68 ORIGINAL, som enbart är sommarkörda, har börjat flaga och släppa lack på insidan, på alla fyra fälgarna. För övrigt så har även jag beggynande rost på min huv (E46), som tur är så går det på garanti. Så det där med prima kvalité på original och att det är SÅ mycket bättre än replika, har jag lite svårt att köpa. Är det någon som kan bekräfta/dementera. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.