|
|
|
|---|---|
|
HEj Jag vill konvertera till luftmassemätare på min 325 -e30. Hur gör jag? med kablar osv | |
| Nån här inne måste ju ha gjort det? | |
|
Konvertera till luftmassemätare från vadå? Jag förstår inte frågan rikigt. Glad Påsk nct |
|
|
Du har luftmängdmätare nu då? Jag tror ej detta är möjligt utan att iaf byta styrbox. Och byter du styrbox så får man ju ha alla givare etc som tillhör den nya. Signalen från luftmängd och luftmassemätaren tror jag ej har mycket gemensamt. Vet dock ej om det finns kit med luftmassemätare med egenstyrbox att köpa. Köper man extra insprut får man väl till styrbox etc? Går den styrboxen på ordinareia luftmassemätare eller man får till en ny? |
|
|
Visst går det att bygga om från luftmängdsmätare till luftmassamätare. Kolla med JWR, 08 745 4798. Bosse J. |
|
|
Tack, Får svänga förbi JWR MVH Fredrik |
|
|
Nån som vet ungefär hur mycket detta ger i effekt? Borde ju göra rätt stor skillnad, betydligt mer än de så populära sportluftfilterna! MVH bmwdriver 318iS 1988 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
| Ja det ger mer än ett konfilter, har för mig att det ger 10hkr på driven på en 535 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.