|
|
|
|---|---|
|
bilen (520-93) har stått ett tag, så batteriet var urdraget. när jag kopplar på hjälpbatteri så funkar inte immoobilizern, den lilla röda lampan som ska slockna slocknar inte och jag kan inte starta bilen. någon som har nåt tips vad jag kan göra? tacksam för hjälp/ bryggo | |
| Ska väl bara va att koppla ur skiten va? Det funderar jag på att göra på min bil trors att den "ännu" funkar på min bil! | |
|
Lås bilen och lås sedan upp igen prova därefter att starta bilen. Det funkade på min förra bil när jag hadde tömt batteriet på ström. //Niklas |
|
|
Ja hur kopplar man egentligen ur skiten?? BMW säger att det inte är original men det är det! |
|
|
Tja Jag hade bort min panel ovanför pedalerna igår och fann där en lite svart box! Sitter 3 relän däri som kopplar ihop när man använder startspärren! Bara att dra ur kablarna och koppla ihop igen utan skitboxen! Inga problem alls! mvh henrik |
|
|
tja! åkte på lunginflammation så det har inte hänt så mycket på sistone, gick ut idag och kopplade bort minuspolen på batteriet en stund sen funkade det. lösningen på det mesta tror jag. tack för era svar iallafall mvh bryggo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.