|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte polera/vaxa min bil snart, eller ditec behandla den pengarna räcker till efter semestern. Satt och surfade runt lite och märkte att ditec har börjat sälja egna produkter nu, till privatpersoner. T.ex. vax/polish 500 ml för 99 kr endast. De säljer även ett bilvårdssätt "maxi" innehållande: "2 st. Autoschampo, 1 st. Fälgrent, 1 st. Kallavfettning, 1 st. Alkalisk avfettning, 1 st. Fälgrent, 2 st. Fönsterputs, 1 st. Interiörtvätt, 1 st. Tvättspann, 3 st. Popupsvampar 1 st. Microfiberskinn 1 st. Syntetskinn" För 399 kronor. Se: Länk Jag undrar således, är det någon som har använt sig av deras produkter, förutom behandlingarna som vi redan vet är utmärkta.....? | |
|
Har idag just provat avfettningen och den fungerar utmärkt. Kan inte jämföra med något direkt då det brukar bli lite olika produkter. Mvh Asken |
|
|
Okey, undrar om man inte ska slå till på ett sånt bilvårdssätt för 399 pix. Det är ju rätt många produkter och jag har svårt att tro att deras produkter skulle vara dåliga. Asken: Du har ingen koll på ifall stockholms bildvårds erbjudande om 20% i rabatt fortfarande gäller? Kommer ihåg i en annan tråd då du tipsade mig om det. Har inte blivit av någonting än faktiskt, har haft så mkt & göra! |
|
| Åk förbi Jörgen och fråga.... Då kan han kika på bilen och ge ett utlåtande själv, brukar vara enklast så..Han har bilvårdskittet där såg jag när jag var där... | |
|
Får bli ett samtal dit imorgon bitti i så fall, lite omständigt att åka förbi dit om man har 25 mil t/r :) Vad kör du själv med för bilvårdsprodukter, du har ju bra koll och verkar helt insatt i det där? Själv kör jag sonax glansshampoo och tycker det fungerar utmärkt, men man är ju öppen för förslag! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.