|
|
|
|---|---|
|
vilka 5,25" kit högtalare ger bäst ljud o mycket bas? JÖRGEN | |
| Det bestämmer endast dina öron , åk till bilradio butik och lyssna , mkt bas ger inga 5.25"are pga storleken. | |
| Jag tycker att Rockford Fosgate Power är bra gällande ljudkvalitet och tryck. Punch har något mer ihåligt ljud. | |
| det e bara köpa ett som verkar vettig...antar att man får vad man betalar för...... | |
| Har focal och det spelar rent och snyggt. Den är bara 4" men har allt som behövs. Rekommederar 5.25" focal .. Välj det som örat faller för det är du som ska gilla dem. | |
|
Har DLS MS5 i min. Ingen överdriven bas direkt, beror MYCKET på installationen också! För bäst bas så ska högtalaren ha en sluten och tät låda att sitta i på korrekt antal liter och sitta fast ordentligt! Men annars är DLS magnesium serien väldigt populär och dem spelar riktigt bra! |
|
| Har ett par MB Quart i min släde, de låter superbt, med förhållandevis bra "bas" för storleken! | |
| Focal är äckligt välljudande, men inte direkt mest prisvärda, DLS/MB Quart låter bra jämtemot pris | |
| P.S Har ett par Rockford fosgate 6,5 Punch Power kit. Dom trycker på bra, men ljudkvalitet har mycket att längta efter. | |
|
Jag söker också högtalare.. impact 5.25":or har jag läst bra om.. men jag hittar dem inte i någon webbutik?! Vad sägs impact 5.25" mot dls r5a? |
|
gretzky |
AMEGA!! |
|
djungel: aldrig hört Impact, har ett par r5a, förmodligen en av de mest prisvärda högtalarna jag innhandlat |
|
|
Jag har nyligen monterat DLS R5A i min e39 och jämfört med orginal så är ljudet 10 gånger bättre, mycket prisvärda! Men basen är kanske inte det bästa i de små lådorna som finns i e39. /// Kristian |
|
|
jorgen: "vilka 5,25" kit högtalare ger bäst ljud o mycket bas?" Mitt svar: Morel Elate Mvh Björn |
|
|
Macrom EXS 5.0 Macrom EXT 5.0 Bra alternativ iaf |
|
| Eller DLS UP/UR5 eller Phoenix Gold RSD5.0 , det finns massor av bra system men som sagt vad som passar er smak kan bara ni avgöra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.