|
|
|
|---|---|
| Någon som vet var jag hittar en blå saftblandare som man kopplar till cigguttaget och med magnet på undersidan så man kan slänga upp den på taket? | |
|
Länk Har haft vet jag. Är nog rätt förbjudet ifs. =) |
|
|
Vad ska du ha den till om man får vara nyfiken??? köp en orange & "bygg" om den till blå?? |
|
|
En kompis till mig körde omkring i ett invandrartätt bostadsområde i Malmö (nämner inga stadsdelsnamn) med en sån där blå saftblandare på taket och lyckades få samliga gator och öppna ytor helt folktomma på bara ett par minuter. Va en hel del som slängde sig i bilar och drog därifrån snabbt som bara den. Rekommenderar inte att göra något sånt om det va det du va ute efter. =) |
|
| Tänker bara ha den för att skojja lite med polarna när det är lite race på helgerna :D | |
|
När jag var insnöad på Volvo var tanken att nästabilen skulle bli en sunkig svart/grå 940 med tonade rutor och många antenner. Så lite blåblink på det, skulle nog passat perfa för att skojja lite med folk. Men tror inte det funkar likabra med en bimmer. :P www.fredrikmedia.se Köper en E30 så fort ekonomin tillåter! :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.