|
|
|
|---|---|
|
vår gamla ögonsten. Mina föräldrar gjorde deras sämta bil "köp" i deras liv, min far hämtade den själv nere i hamburg sen hade vi den i 5år utan några problem tills slutet det 5:e året då elektroniken började strula riktigt så dem bestämnde sig för att "byta" ner sig. å kollade på en peugeoet 605sli-92 ful, slö å LÄCKTE olja efter vi hade ägt den ~2veckor visst dom fick lämna in bilen å fixa ventil tätningarna osv. å japp. läcker fortf. å det gör den innu 2år senare. bara la ner en massa pengar på den jävla bilen. sen beslöt dom sig igen att byta bil. och försöka sälja peggan jo JO lättare sagt än gjort. den var bes/skattad inte nån jävel som ville ha den inte enns för skam pris så vi gav bort den till en släkting. å ja den läcker innu :) , och mina föräldrar köpte en bmw 328ia-95 MEN hade det inte blivit den så hade vi haft en Sjukt fd dansk reggad bmw 730-93 dock me sexan men fyfan va den va fin. Och köper dom bil nästa år blir det nog en bmw 735-nyare än 02. 7-serie 4 life. Återigen vi skulle inte ha bytt vi gamla e32:a mot den 605:an och ett plus på kakan var att dem la mellan skillnad me. Surt. kommer en bild på den. Dock taget från annonsen. har väl legat på blocket nu 1år typ? men dem sjukt fina rh-snithzer fälgarna e inte kvar :( var 8,5x17" fram å 10x17" bak. synd synd. Saknar den. hade alltid kul i den bilen. Nåja Bilden. Länk Var tvungen å skriva av mig lite, funderar på att köpa till baks den. :) | |
|
Jag som tänker sälja min 735:a nu till hösten hade jag tänkt ;) Hoppas att inte jag får dylika funderingar efteråt iaf :) Mvh Janne. |
|
|
Har just sålt den riktigt friska 528an (e12)har lite den där känslan som "dagen efter".Hade jag haft plats hade jag aldrig sålt den men men. Annars har jag oftast inga problem att sälja nja ska vara 02 då, där går det nån elektrisk puls från knoppen till vänster hand som säger "öppna dörren o sätt dig",,,,,,,,,,,,, Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Jag saknar min 735i -87 allt för ofta, den hade någon viss känsla som min 740 på något vis saknar. //Magnus |
|
|
Ja...skönare bil för slantarna får man leta efter :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.