|
|
|
|---|---|
|
Läst runt lite hät på Autopower, och fick ett ryck att gå ut o kolla det instämplade chassinummret jag har strax under framrutan (Bmw 535 e34 -89), och det är nu det börjar klia i hårbottnen, för under rutan finns endast en 8 tecken lång rad, endast siffror, och passar inte på nått sätt ihop med det chassinummer som finns på plåtarna i motorrummet eller bagageluckan. Ska det vara så här`?? Chassinummret är: HD210002897453 Och tecknen under rutan är: 45323615 Nån som kan reda ut detta? Mvh Moda | |
|
hmm, kan det vara så att det är en ny kaross/chassi från BMW som allt monterats in i? skulle kunna förklara siffrorna, men, borde ju finnas chassinummer inknackat nånstanns isf, eller så är jag bara ute och cyklar igen =). Nåja, nån av er BMW-guru's upplyser mig nog. (hoppas jag) "Moda" |
|
|
Hehe, ni kan alla ignorera den här posten, deleeta den oxo om ni vill, nästan så man skäms nu, var ner igen o kollade, och flyttade blicken 30cm åt vänster och DÄR, under allt damm, DÄR var chassinummret =) Pinsammt. Aja, simma lugnt, Mvh "Moda" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.