|
|
|
|---|---|
| tittade på Ebay.de och angel eyes säljs för €14.99 där, det kan väl inte stämma att det är så jävla billigt? | |
|
Välkommen till forumet! Det är väl dessa Länk du menar? Lite plexiglas och några lysdioder behöver egentligen inte kosta mer… Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
är det någon som har beställt eller tänkt beställa? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag köpte liknande/likadana till min bil i en lite styling-butik här i Västerås. Jag blev rätt så besviken på styrkan. Dem syns inte i dagsljus, endast om det är mörkt ute. Fast jag betalade 700-900kr för dem, och ett jäkla pill att få dem fästa i lykthuset. |
|
| Köp med CCFL-teknik istället, kostar runt tusenlappen men det är verkligen värt prisskillnaden | |
| Vad är skilnaden? Sitter det med dioder runt om eller en helt annan teknik? | |
| Japp, man skulle väl enklast kunna säga att det är tunna lysrör innuti ringarna så de lyser väldigt mycket starkare. Väldigt synliga i fullt dagsljus | |
| Någon råkar inte veta om det sitter sånna i någon av stylabilen.se´s lyktor? Jag är sugen på Oneblock-lyktorna, men vill verkligen har klara och starka ringar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.