|
|
|
|---|---|
|
Tjena!! är nybliven bmw ägare så nu har man bytt från nordicaudi till autopower..vet nån vad det kostar ca att koppla ur airbagen på främre passagerarplatsen..måste man vända sig till bmw eller??måste man koppla ur sidoairbagsen bak om man har barnstol?? mvh Tedos | |
|
Jag var in till BMW och frågade samma sak fast till min e34, han visste inte på rak arm vad det kostade, men han sa att till e46 och e39 gick det på 2000 till 2500:- |
|
|
Hej och välkommen. Du har valt bästa motorn till E46 helt klart. Kontaktar du en BMW verkstad, kolla under www.bmw.se för vilken som ligger närmast dig så kan de hjälpa dig koppla ur både höger fram samt sidoaribag bak. du kan dels koppla ur den elektroniskt eller montera ur den. Har läst om folk som gjort både och. Kostnaden varierar mellan 1500-2500kr. Det står nog en del i instruktionsboken om detta vill jag minnas. Om du har en importbil kan du hitta en svensk instruktionsbok hos närmaste BMW-verkstad för nån hundring. Asken |
|
| Asken, vill man koppla ur sidoairbag bak verkligen? Borde den inte vara en fördel vid en krock? undrande då mina är inkopplade o fullt med barn bak. | |
| Tack för hjälpen..skönt att det inte verkar bli en allt för dyr historia iaf.. | |
|
DET GÅR ATT BRYGA ANSLUTNINGEN TILL KUDDEN MED 2 OMS MOTSTÅND silver e38 for life |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.