AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.027

335 Cupé men när kommer cab versionen?

bu
193
burner
M2 lci -18
335 Cupén kommer slutet av September iår.. men är det någon här på forumet som vet när cab versionen av denna underbara bil kommer? och framför allt hit till Sverige? Detta kanske inte har blivit känt än men vore like kul att veta och speciellt vad priset kan ligga mot jämfört med 335 Cupén? (418.000SEK) vad tror ni man kan förvänta sig en cab version kan kosta mer?

/burner
Vet inte, men den lär nog kosta bra mkt mer, säkert 50 lök till...
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Jag tror man får räkna med minst 1 år till innan cabben kommer.

Min bil: Länk
bu
193
burner
M2 lci -18
Okej, tackar för svaren.
De jag hade hört från något håll var att cabben var på väg att komma mycket snart men de tvivlar jag på. Tänkte på om man nu skall köpa ny bil (typ 335 cupé) varför inte ta en cab på en gång om det inte är allt för stor pris skillnad. Men vi får se när cabben kommer till vårt land.

Tack igen!
/burner
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
Det är knappast ett år, det kan jag säga direkt. På tok för lång tid. Inom ett halvår så är den presenterad.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Våren/sommaren 2007 har jag hört att man skall kunna få sin cab levererad.
bu
193
burner
M2 lci -18
Okej, tycker också att det känns som cabben kommer mot våren 2007, men de jag undrar över nu är om det finns information hur själva cabben är, hardtop, eller fullt hårt tak som fälls ihop i bagaget eller inte. Fast jag är grymt sugen på nya 335 cupén tänkte bara lite hur cabben av den kommer vara så kanske den är klart intressant om det inte är några större pris skillnader då.

Nä nu yrar jag i natt mössan här på natt passet på jobbet, kanske drömmer vem vet =)

/burner
Gr
2.160
Grandy
997 GT3
burner: Vad jag vet så blir det plåtcab precis som senaste Volvo cabben.
Gr
2.160
Grandy
997 GT3
Länk
har sett lite bilder på den och tycker att den är snygg med taket nere men med taket uppe ser den lite mindre bra ut (enligt spionbilderna i alla fall)
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
Pressrelease inom ett halvår! Plåttak som viks ner i bagageutrymmet.
bu
193
burner
M2 lci -18
Okej tackar alla!
Tyckte de såg ut som de skulle bli en plåtcab, vilket är kanon för min del =) men man får vänta och se när riktiga bilder (ej spionbilderna då) så man ser mer helheten av de, tycker 335 med m-sport på är överlägset just nu iaf =)

/burner
kolla in den här 335:an Länk
orginal men ändå hur snygg som hellst :D
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Tycker det är lite trist om det blir plåtcab. Jag kan givetvis se fördelar med plåttak, stöldsäkert, olyckssäkert (om man krockar), mm. Men jag tycker något som gjort att BMW:s cabar stuckit ut är just tygtaket. Så om det kommer som alternativ skulle jag hellre valt det och en hardtop till.
Håller med Ekan, det är mycket charmigare med tygtak...
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
Har fått samma komentarer om min cabbe, ville ha plåtcab men flertalet tycker det ser bättre ut med tyg.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.