|
Sida 9 av 12
|
|
|---|---|
|
Hejsan allihop! Nu har jag ordnat så att jag själv kan hålla mig aktiv på sidan. Var ju riktigt trevligt igår och måste bara framföra att inspirationen att renovera 1800:an som står i garaget ökat en hel del :-) Ser fram emot nästa träff... "The Best Make the World" |
|
|
Såg trevlig ut det där, själv åkte jag och sparkade lite däck i garaget i lördags... 318-kärran lockade inte så värst. Vi får se nästa gång. /Otto |
|
|
Bmw66, välkommen! The more, the merrier! /Lars Vägen är målet. |
|
|
Bmw66, välkommen! Min pärla: Länk |
|
|
mm välkommen markus XD O==00==O //Filip |
|
|
Hej allesammans! En god jul och ett gott nytt år får man väl önska alla Bmw-vänner. Hoppas att ni liksom jag ser fram emot ett härligt 2007 med trevliga träffar och mycket bilprat. |
|
|
ja vill också önska en goo hjul o ett gott nytt.. en passande länk i denna tid :: Länk O==00==O //Filip |
|
| God Jul alla:) | |
|
i väntan på att komma i väg till släkten o käka julmat så önkar även jag er alla god jul här, var ett tag sen man var med på en träff men blir säkert bättring på det till våren:-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Julmaten ska intagas om en liten stund, men innan dess vill jag önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Mvh Maria |
|
|
Tänkte få liv i denna tråden ännu en gång:) då den verkar avstannat igen.. Undrade lite hur många som tänkt åka på elmia nu i påsk?? hade ju varit kul med en träff.... |
|
|
Det känns långt fram i tiden tills påsken, men snart är vi inne i mars månad så tiden går.... Bmw tjejeen trevligt o se att du köpt ny bil. Kan vi inte träffas ngn gång i mars, så man har ngt o se fram emot. |
|
|
Är det träff på gång så räkna in mig. Nya kärleken måste ju få känna annat än Borås asfalt under sulorna och inte minst träffa tyska släkten en sväng :) |
|
| Jo en träff inom snar framtid vore väldigt trevligt, såvida folk har tid och lust..så vad säger ni? I mars som Emet skrev kanske? | |
| Gärna en träff i mars, det hade varit kul:-) Jag kommer definitivt. | |
| Jag kmmer, bestäm tid och plats Bmw tjejen. | |
| Oj jag vet inte riktigt.. kom med förslag.. ska vi ta en lördag då iaf?? | |
|
Lördag blir säkert bra för mig. Ska vi träffas i Jkpg eller någon annanstans denna gång? |
|
|
låter ju trevligt, jönköping funkar bra för min del :-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Jag är nog på. Funderade på om vi inte istället för inne i stan skulle ses vid någon vägkrog utanför Jönköping, gärna i anslutning till en vacker kurvig vägsträcka som vi kunde ta en sväng på? Inte för långt ut bara, och gärna i riktning norrut. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.