|
Sida 7 av 12
|
|
|---|---|
| Jag kan inte i helgen, men helgen där på! Gör iofs inte så mycke om ja missar de:D | |
| Hej, jag hänger på nån helg om det inte blir alltför långt bort. Bor i Linköping. Vill ju lufta och sträcka på Elza litet :) / Chricka | |
|
Är det slut med alla träffarna för i år eller finns det fortfarande folk som har lust att träffas å ta en fika eller vad som helst? //Johanna |
|
|
vad som helst vet jag inte, men jag kan tänka mig en fika de närmaste veckorna i mån av fint väder. /Lars Vägen är målet. |
|
|
Skulle funka om de blir fint väder någon da //Filip |
|
|
Någon mer som ä sugen?? O==00==O //Filip |
|
| Väntar på min nya bil först ;) | |
|
ny bil mitt i vintern?!? vad blir det? ang. träffen: jag kommer nog inte att kunna ta mig till jönköping den närmaste tiden, men är med till våren. /Lars Vägen är målet. |
|
| larsssss-- blev en 325im-04,den bara dök upp, gick ju inte hejda mig hehe, så längtar oxå till sommaren nu:) | |
|
Bmwtjejen, grattis och lycka till! vi får rejsa till våren :) /Lars Vägen är målet. |
|
|
Hehe Tack Larsssss:) vi får väl se.... ha det! //Johanna |
|
|
Ja de e ju bara att säga grattis till de fina köpet. Ride it like you stole it!! |
|
|
Jonas 328->> tackar:) är mycket nöjd me den... Inga runt jkpg som har lus att ta en fika nån dag och prata lite bmw?:) |
|
| haha "lus" skrev ja visst ...lus=lust :) | |
|
Jo varför inte,problemet e ju bara att jag jobbar kväll denna veckan, men kanske till helgen?? Ride it like you stole it!! |
|
|
på lördag kan jag (och har lus). det är kanske sista chansen för min del det här året. helgen därefter kommer jag att vara bakis och sen är det jul. vilka kan på lördag? säg kl 13:00? /Lars Vägen är målet. |
|
|
Kanske jag skulle få tid o ork för jag har missat några gånger... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag kan nog oxå på lördag, dock med sur-bilen :) /Otto |
|
|
Jag o markus ställer nog osså men kanske en timme senare?! Om de ä lungt..... Vilken ä surbilen Otto?? //Filip O==00==O |
|
|
Johanna, grattis och lycka till med nya bilen! blir det fikaträff på lördag, kommer jag gärna. Min pärla: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.