|
Sida 6 av 12
|
|
|---|---|
|
Köra några mil o sen grila! Det slår allt tycker jag! :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Jag kommer såvida inget kommer imellan. Troligtvis brorsan med. | |
|
Kan tyvärr inte då jag är i malmö i helgen, synd. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
Man kanske kunde svänga förbi konbanan på Torsvik på lördag isåfall. Tänkte själv åka dit en sväng. Mer info om det: Länk // Samuel |
|
| Jag hade nog också tänkt att titta lite närmre på JRC's konbana. | |
|
Intresset inför lördagens träff verkar tyvärr lite svalt, så vi kanske ska flytta fram den ett par veckor. En bild på min Z4 M: Länk |
|
|
Kanske nån mer från Borås kan komma med mig men isf måste vi bestämma plats o tid... T.ex. Kl 11 på Solåscenter vid JBR(billjud) butiken o sen åka en sväng? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
... o grilla sen!!! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Låter kanon:) | |
|
Så vad händer i Jönke imorn??? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag hade gärna åkt och kikat på JRC´s konbana, men hinner tyvärr inte. Men senare på eftm/kväll om ni kan, kanske vi kunde ses, prata lite bmw, köra en runda ..vad säger ni? En bild på min Z4 M: Länk |
|
|
Verkar som många har andra planer för idag.... Vilken tid o plats??? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag hinner inte förrän runt 16.tiden .. dom som hinner och har lust att prata en stund och åka lite, ska vi säga att vi samlas på hotellplan kl.16.30 Hoppas det kommer några stycken BMW´s :-) En bild på min Z4 M: Länk |
|
| Nu står den här tråden stilla igen.. inget nytt? | |
| Tyvärr verkar de vara ganska lungt här, vore kul att träffas nån gång mer innan vintern kommer:) | |
|
Jag tycker också att det skulle va kul att träffas nån mer gångn. Dock är jag inte den som tycker om att styra upp och bestämma så det överlåter jag åt någon annan. |
|
| vädret börjar bli lite trist.. snart vinterhjulen på me:/ vad säger ni? | |
|
Jag kan eventuellt vara med. Skövdetrakten hade passat ännu bättre. /Lars Vägen är målet. |
|
|
Nu börjar tiden ta slut. Ställer av bilen till helgen. |
|
| vad säger ni då? några som vill träffas? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.