|
Sida 5 av 12
|
|
|---|---|
|
Jag kan på Lördag. Petrob ------ M3 Cab |
|
| jag kan på lördag, fast senare på eftermiddan | |
|
Hej Är ni intresserade av en runda i Göteborgs-området på lördag??? Länk Länk Vore trevligt med lite nytt folk o många i Gbg området kan inte dyka upp på lördag... :( men det är ca 18mil till Gbg från Jkpg.... Om friviliga finns så kan vi samlas strax utanför Borås på Bilisten på Viared, första avfarten o sedan till vänster i rondelen, sen ser ni macken till höger. Jag ska försöka få några från Borås så vi kanske ska säga 9:30-9:45 på macken o åker mot Gbg 10:00. MVH Peter BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag kan på lördag. iaf i jönköping. Göteborg är lite långt bort. |
|
|
Har tyvärr bara em ledig annars hade det varit trevligt. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
Tycker oxå göteborg blir lite långt att åka imorgon.. Har en förkylning på ingång med men jag hoppas det klarar sig.. Så jönköping ska väl gå bra:) |
|
|
Hur blir det nu då? Är det vid stadshotellet vid 15.00 som gäller, eller? |
|
|
Tror nog att vi kan bestämma nu att vi samlas vid stadshotellet mellan kl.15-16.00. Det kommer bli kanonfint väder i morgon. Vi ses! En bild på min Z4 M: Länk |
|
|
Skall vi säga 15.30? Petrob ------ M3 Cab |
|
|
15.30 låter bra. |
|
|
Blir tyvärr ändrade planer för min del, jag hoppas vi kan ta en träff lite längre fram innan snön kommer. Ha en bra dag! |
|
|
Vi hade verkligen vädrets makter med oss denna fina eftermiddag.=) 5 stycken fina BMW´s hittade till samlingsplatsen. Efter gemensam överenskommelse åkte vi sedan ut till Gyllene Uttern och tog en god fika med den vackra utsikten som tjusig tavla. Hemvägen tog vi genom Röttle by -Ölmsad- Skärstad-Kaxholmen .. himla kul har vi haft ! Detta gör vi snart om. Tack till er som kom. /Maria En bild på min Z4 M: Länk |
|
|
Det var en mycket trevlig åktur på fina vägar. Ser fram emot nästa träff. |
|
|
Tackar för igår allihop, det var trevligt. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
Tack, de blev ju väldigt lyckat igår:D Längtar till nästa gång.. //Filip |
|
|
Kalaskul, kanske blir västra sidan av Vättern nästa gång. /Otto |
|
|
Jag var i Gbg då men om det blir nåt liknande nu på lördag så ska jag frsöka dyka upp. :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag kommer gärna om det blir nån mer gång. Kunde inte i lördags tyvärr. // Samuel |
|
|
Vi skulle ju kunna ha träffen på lördag:) Det ska ju bli hyfsat fint väder, så det hade ju varit perfekt. Vi skulle kunna åka en lite längre runda än sist, fota bilarna, fika/mat .. kom gärna med fler förslag .. Vi skulle dessutom kunna ha en liten BMW-relaterad frågetävling, och vinnaren får en BMW artikel som första/andra pris. Jag fixar frågorna samt priserna. Skriv gärna här i tråden ni som kommer, så blir det lite lättare att planera. Vad säger ni, ska vi ha en träff på lördag? En bild på min Z4 M: Länk |
|
|
mm det ser ut att bli ganska bra väder, o jag kan ev. på lördag. //Filip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.